Kommentit (9)

vaihtelu

Piristävä kirjoitus. Yleensä kehutaan, miten suosittu oma lapsi on. Niin kauan kuin Suomessa kiusataan monikertaisesti muihin maihin nähden, oman lapsen suosio ei ole koskaan terveelle vanhemmalle ylpeyden aihe koska suosion syyt ovat usein manipulointi ja sosiaalisesti taitavan ja mukavan eristäminen.
Kehua voi sillä, jos pystyy kertoa että ei ole antanut esimerkkiä kiusaamisesta arvostelemalla toisia lasten kuullen

Vierailija

Miksi kiusaavaa lasta pitäisi hävetä? Vika on vellihousulapsissa, jotka nyhjäävät nurkassa itkien ja kitisten, eivätkä pidä puoliaan, tai ovat jopa tyhmyyttään itse aiheuttaneet oman kiusaamisensa.

Huolta kannattaa kantaa vasta, jos oma lapsi kiusaa siksi, että on itse luuseri. Muuten voi jopa olla tulevan työelämän voittaja-ainesta. Tässä maailmassa eivät heikot pärjää.

rauhaa rakastava

Kärkäs kommentti.
Meillä on kaikilla sitä vellit ollut....
Kauniit käytöstavat ja huomioiminen lähtee kotoa.
Menetkö Lapsesi huoneeseen koputtamatta?
Toivotatko hyvät yöt tai huomisen?
Metsä vastaa niinkin sinne huudetaan sanonta pitää paikkansa.
Paska tunkiolla seisoo röyhkein Kukko ei viisain..
Siis kaikkeen ei tarvitse mennä mukaan vaan yrittää rauhoittua ..ja antaa malli...
Onko Elämä kilpailukenttä ..?Kaikki ei halua johtaa ..??

Vierailija

Ei kaikkia tarvitse ottaa mukaan porukkaan. Muistan miten lapsena aikuiset painostava ottamaan väkisin mukaan lapsia jotka eivät suostuneet neuvottelemaan, omivat parhaat lelut ja itkivät ja raivosivat jos eivät saaneet tahtoaan läpi.
Kokemukseni mukaan sosiaalisesti taidottomat jätettiin porukoiden ulkopuolelle.

Vierailija

Tänne av:lle vaan kaikki lapset oppimaan miten tullaan kunnolliseksi nettikiusaajaksi.
Aloittaa voi ihan heti koska av on auki 24h vuorokaudessa. Aluksi kannattaa vain lukea muiden esimerkkejä runsaasti ennen kuin itse aloittaa kirjoittamisen.

Täältä löytyy opintoja joka lähtöön
- läskien pilkaminen
- näin haukun muiden vaatetusta
- naureskellaan yhdessä toisen käytökselle
- ivataan tukat ja meikit
- manataan rumat ihmiset
- jne.

Tervetuloa ilmaiseen ja todella monipuoliseen kiusaamiskouluun.
T av-mammat

Vierailija

mikä se oikeuttaa teidät ns. hyvät kiusaamaan heikompaa ihmista? Mitä te luulette tyhminen kakaroine olevanne? menkää hoitoon koko porukka!

Minun lapseni kiusattiin niin, ettei hänen elämästään tule enää mitään. arvannette mitä minä haluaisin tehdä niille koulukiusaajille!

eräs äiti

Vierailija

kiusaaja ei ole ihminen. Hänellä on pahoja mielenterveydellisiä ongelmia jos hänen pitää  kiusata eikä voi antaa toisen ihmisen antaa olla rauhassa. Toisaalta voi olla niinkin, että kiusaajan vanhemmat kiusaavat häntä kotona.

Minä HÄPEÄISIN suuresti jos minun lapseni olisivat kiusanneet ketään koulussa tai työpaikalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat