Kommentit (5)

Nimppe
Seuraa 
Liittynyt11.10.2016

Ajatuksia herättävä kirjoitus! Luin myös Tiian blogitekstin! Ihanaa, jos joku osaa olla ylpeä raskausarvistaan! Ehkä pinnallista, mutta mä olen tyytyväinen ettei raskausarpia tullut ja että kroppa on muutenkin palautunut raskaudesta hyvin! Mulle riittää, että Nyytistä on jälki mun sydämessä, sen ei tarvitse näkyä mun kropassa... ❤️

juu

Ei ollut edes itsensä piikittämistä ja herkkujen välttämistä. Itse jouduin luopumaan enemmästäkin raskausaikana. Mutta mieliala on tietenkin persoonasta kiinni.

Vierailija

Kiva jos toisia raskausarvet muistuttavat siitä mikä on tärkeintä. Lapsi on minulle tärkein, mutta arvet muistuttavat joka päivä siitä, etten mene enää rannalle, en vietä ystävien kanssa saunailtoja, en harrasta vapautunutta seksiä tai montaa muutakaan ennen minulle hyvin tärkeää asiaa. Eikä kyse ole siitä, mitä muut ovat arvista mieltä, vaan minä en tunne enää kuuluvani kehooni. Kohta 20 vuotta mennyt, eikä asia siitä muutu.

Suurperheen äiti

Minulle ei tullut ainuttakaan raskausarpea 7 odotuksen aikana,olin valmistautunut että niitä tulee jokaiselle,ilmeisesti maltillinen painonnousu 5-10kg oli syy ettei arpia tullut,nyt haaveillaan iltatähteä,enkä yhtään mieti tuleeko arpia vai ei,rakastaisin kehoani siitä huolimatta,tärkeämpää minusta on sisäinen hyvinvointi,minusta ystävieni kehot ovat silti naisellisia ja kauniita vaikka olisikin arpia.ei niitä tarvitse hävetä,ne kertoo tarinan raskaudesta ja äitiydestä aivan kuten kuten heillä joilla on tatuointeja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat