Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Sivut

Kommentit (301)

Vierailija

Minulle suunniteltiin aikanaan lääkettä, jonka haittavaikutuksissa luki "kuolema (usein fataali)"

Jokunen kerta mietittiin, millainen on ei fataali kuolema. Monetko hautajaiset suku maksaa? Moniinko hautajaisiin ne viitsivät tulla paikalle? Mitä pappi sanoo, kun kesken siunaamisen koputtaa arkun kanteen ja toteaa "ei tää ollut tällä kertaa fataali kuolema"?

Ei sitten aloitettu sitä lääkettä, vaan aloitettiin toinen.

Vierailija

Mummoni kertoi että tämä tapahtui hänen nuoruudessaan. Hän oli töissä hautausmaalla. Yksi aamu hän oli haravoimassa hautausmaan polkuja, sitten hän näki jotain omituista: mies nousi ylös juuri kaivetusta haudankuopasta, sinne oli pudonnut kylän juoppo ja sammunut :D

Vierailija

Tästä varmaan tunnistaa, mutta kerron nyt kuitenkin. Erään pääsiäisen jälkeen mämmiä jäi paljon yli, eikä kukaan jaksanut enää syödä sitä. Joku kävi sitten kaatamassa mämmin jämät vessanpönttöön. Mämmi tarrasi ihan kunnolla pönttöön ja pönttö oli ihan törkeän näköinen. Kun tämä paljastui, alkoi hirveä huuto siitä, että kenen jäljiltä vessa on tuossa kunnossa, pitäisi nyt omat jäljet osata siivota jne. Naurusta ei ollut tulla loppua, kun sotkun oikea syy paljastui. Tilanne oli oikeasti paljon huvittavampi kuin miltä se tässä kirjoitettuna kuulostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tästä varmaan tunnistaa, mutta kerron nyt kuitenkin. Erään pääsiäisen jälkeen mämmiä jäi paljon yli, eikä kukaan jaksanut enää syödä sitä. Joku kävi sitten kaatamassa mämmin jämät vessanpönttöön. Mämmi tarrasi ihan kunnolla pönttöön ja pönttö oli ihan törkeän näköinen. Kun tämä paljastui, alkoi hirveä huuto siitä, että kenen jäljiltä vessa on tuossa kunnossa, pitäisi nyt omat jäljet osata siivota jne. Naurusta ei ollut tulla loppua, kun sotkun oikea syy paljastui. Tilanne oli oikeasti paljon huvittavampi kuin miltä se tässä kirjoitettuna kuulostaa.

Kiitos! Sain kunnon naurut!

Vierailija

Jostain syystä väsyneenä vitsi
"Miksi Röllin vene upposi?
-koska pohjasta puuttui tilipitappi"
Sai mut nauramaan ihan liian paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä väsyneenä vitsi
"Miksi Röllin vene upposi?
-koska pohjasta puuttui tilipitappi"
Sai mut nauramaan ihan liian paljon.

Nauroin niin etten melkein saanut henkeä :D Ihan loistava.

Vierailija

Meinasi eilen tulla pissat housuun, kun luin facebookista Sunny Car Centerin mainostolpan kuolinilmoitusta ja sen kommentteja, muistotekstejä.

Vierailija

Minulla oli yhtenä päivänä töissä eväänä pala Riitan Herkun valmistamaa Metripitsaa (joka ei oikeasti ole metrin pituinen vaan n. 70 cm - kylllä, olen mitannut). Työkaveri katsoi pitsanpalaani ja totesi, että "jaa, oot ostanut kilometripitsaa".

En meinannut saada naurua loppumaan sen vertaa että olisin saanut pitsanpalan syötyä. :D

Vierailija

Työkaveri heitti: "Siis mieti jos sun nimi ois Mikko Puumala. Puumalan Mikko. Puumalammikko". Typerä juttuhan toi oli, mutta naurettiin katketaksemme.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat