Suutun melkein joka aamu miehelleni!

Vierailija

Kohta ei ole enää mitään väliä mitä kaikkea se tekee päivän mittaan kun joka aamu on yhtä saatanan vaikea!
Jos minulla on aamuvuoro minä tietysti herään lasten kanssa, koska hän menee myöhemmin töihin hän kömpii sängystä ylös vasta kun minun on ihan pakko lähteä.
Äitini tulee silloin hoitamaan lapsia, joten hänen ei tartte tehdä mitään, huolehtii vain itsestään.
Nyt kun minä olen lomalla niin herään lasten kanssa edelleen. Hyvää jos kerran tai pari viikossa saan nukkua pidempään.
Tänään piti saada nukkua, oli jo eilen sovittu.
Puoli seitsemältä lapset herätti, mies ei pääse ylös. Joka ikinen kerta sama juttu, hän vaan kitisee että ei voi vaan nousta kun hänet herättää kesken syvien unien eikä saa rauhassa heräillä.
Vitkuttaa niin kauan että olen jo täysin hereillä enkä edes saisi unta enää kun hän on vihdoinkin noussut, joten nousen koska lapset kitisee.
Sit kiukutellaan molemmat, hieno alku päivälle.
Kaikki on hyvin jos vain suosiolla nousen joka aamu mutta kun en vain jaksa!
Prkl.
Kiitos että sain valittaa.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Minkä ikäisiä lapsia?
meillä 4v menee alakertaan tuijottamaan tablettia tai jotain dvd:tä ja saadaan akan kanssa nukkua vähän pidempään.
nyt olen saikulla joten voin nousta lapsen kanssa aikaisin.
t.M

Vierailija

Entinen mies oli tuommoinen, masentunu ja ei varmasti noussut aamuisin lasten kans. Ikinä en saanut nukkua aamulla, vaan herätä piti. Koliikkivauvan huutaessa aamuviiteen pitäen minua hereillä, pakotettuna nousi pari kertaa isomman lapsen kanssa kuudelta tunniksi kattoon telkkaria, seittemältä tuli herättään ettei enää jaksa. Syitä kerty paljon, miksi on entinen, mutta minusta myötätunnon puute oli yksi iso syy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies oli oma valintasi. Kanna itse seuraukset.

Lapset eivät ole vain toisen valinta, kyllä on mies keppiä heilutellessa tiennyt mitä voi seurata. Kantakuun puolet vastuusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entinen mies oli tuommoinen, masentunu ja ei varmasti noussut aamuisin lasten kans. Ikinä en saanut nukkua aamulla, vaan herätä piti. Koliikkivauvan huutaessa aamuviiteen pitäen minua hereillä, pakotettuna nousi pari kertaa isomman lapsen kanssa kuudelta tunniksi kattoon telkkaria, seittemältä tuli herättään ettei enää jaksa. Syitä kerty paljon, miksi on entinen, mutta minusta myötätunnon puute oli yksi iso syy.

No ei pidä yleistää. Itse sairastin masennusta monta vuotta, ja heräsin aina joskus kolmelta yöllä. Olen liiankin empaattinen ja siksi elämä on raskasta. Onneksi on hyvä mies, ja hän paransi minut rakkaudellaan. ❤

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsia?
meillä 4v menee alakertaan tuijottamaan tablettia tai jotain dvd:tä ja saadaan akan kanssa nukkua vähän pidempään.
nyt olen saikulla joten voin nousta lapsen kanssa aikaisin.
t.M

5v. ja 3v. voisivatkin ehkä mennä kahestaan kattomaan lastenohjelmia, valitettavasti eivät oikein voi pienimmästä (1v.) huolehtia.

Vierailija

Jotkut ihmiset eivät vain kertakaikkiaan ole aamuihmisiä. Exä oli tällainen. 

Jos joutui nousemaan aikaisin, niin puhumaan ei kannattanut houkutella ennen puolta päivää.. Lomalla kyllä kolusi jo viiden aikaan pystyyn, että sai varmistettua sen, etten minäkään niitä harvoja aamuja saanut nukkua.

Eikä se miksikään muuttunut 24 vuotta sitä venymistä ja vanumista..oli toki muitakin syitä, mutta kyllä nuo erilaiset vuorokausirytmit on vain melkoisen hyvä erottava tekijä. 

Eikä sitten varmasti herännyt lasten huutoon, ei.. eikä mihinkään muuhunkaan. Puhelin sai huutaa kuin hengenhädässä ja äijä vain kuorsasi. Eikä ne olleet suinkaan minun kaverit, jotka yöllä soittelivat. Olihan niiden kanssa sitten kiva tutustua aamukolmelta puhelimessa..aika usein oli kyllä itkuisen kuuloinen nainen, se soittelija.

Yritähän tottua tai vaihda miestä.. ei siihen muuta lääkettä ole.

Vierailija

Miksi äiteesi tulee hoitamaan lapsia? Tuntuu oudolta. Te mahdollistatte yhdessä miehen käytöksen. Hän on kuin yksi lapsista tai teinipoika. Olette varmaan aika nuoria vielä? Kun äitikin käy lapsia kaitsemassa vaikka toinen vanhemmista himassa.

Kokeilepa sitä, että vapaa-aamuina jäät vaan sänkyyn makaamaan. Miehen on pakko ottaa vastuuta. Älä rupea miksikään marttyyrivaimoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset eivät vain kertakaikkiaan ole aamuihmisiä. Exä oli tällainen. 

Jos joutui nousemaan aikaisin, niin puhumaan ei kannattanut houkutella ennen puolta päivää.. Lomalla kyllä kolusi jo viiden aikaan pystyyn, että sai varmistettua sen, etten minäkään niitä harvoja aamuja saanut nukkua.

Eikä se miksikään muuttunut 24 vuotta sitä venymistä ja vanumista..oli toki muitakin syitä, mutta kyllä nuo erilaiset vuorokausirytmit on vain melkoisen hyvä erottava tekijä. 

Eikä sitten varmasti herännyt lasten huutoon, ei.. eikä mihinkään muuhunkaan. Puhelin sai huutaa kuin hengenhädässä ja äijä vain kuorsasi. Eikä ne olleet suinkaan minun kaverit, jotka yöllä soittelivat. Olihan niiden kanssa sitten kiva tutustua aamukolmelta puhelimessa..aika usein oli kyllä itkuisen kuuloinen nainen, se soittelija.

Yritähän tottua tai vaihda miestä.. ei siihen muuta lääkettä ole.

Puheimen voi laittaa hiljaiselle. Miksi vastailisit yöllä tuntemattomiin nroihin, ja ilmeisesti miehen puhelimeen? Vai oliko tämä lankapuhelinaikoihin? Itkuinen nainen varmaan miehen exä tai sivusuhde.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja äiti valittaa kun kotiin tulee ilmainen hoitaja??? Ja se kolmaskin on silti pitänyt vääntää?

No tätä samaa ihmettelen! Kolmessa lapsessa on jo paljon työtä, varsinkin kun noin pieniä! Miksi piti tehdä se kolmas, kun mies on kerran tuollainen vätys?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi äiteesi tulee hoitamaan lapsia? Tuntuu oudolta. Te mahdollistatte yhdessä miehen käytöksen. Hän on kuin yksi lapsista tai teinipoika. Olette varmaan aika nuoria vielä? Kun äitikin käy lapsia kaitsemassa vaikka toinen vanhemmista himassa.

Kokeilepa sitä, että vapaa-aamuina jäät vaan sänkyyn makaamaan. Miehen on pakko ottaa vastuuta. Älä rupea miksikään marttyyrivaimoksi.

Äitini tulee hoitamaan lapsia koska mies työllistyi äkkiä, hoitopaikkoja ei järjestynyt järkevässä sijainnissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja äiti valittaa kun kotiin tulee ilmainen hoitaja??? Ja se kolmaskin on silti pitänyt vääntää?

Äitini ei hoida ilmaiseksi, ihan virallisia reittejä ollaan palkattu hänet kotiin ja maksetaan sitten omasta pussista osan palkasta sekä kaikki palkkamaksut Kelan rahoista.
Jos nyt kiinnostaa niin joku 400e/kk menee rahaa tähänkin järjestelyyn.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat