Luottamuspula

Amanda

Olen ollut vajaa vuoden suhteessa, jossa on luottamuspula. Nytkin olen pohtinut viime yön suhteen tulevaisuutta.

Kaikki alkoi siitä kun puolisoni tarjosi naiselle baarissa juoman. Hän oli tutustunut naiseen opiskeluiden kautta ja kertonut että pitää naista hyvännäköisenä. Itse olin samassa baarissa tuona iltana, mutta minä en juomaa saanut. Itseasiassa viimeksi hän tarjosi minulle juoman kun tapasimme ensimmäistä kertaa. Miehen mukaan tilanteessa ei ollut mitään väärää, mutta minua asia on häirinnyt.

Puolisollani on ollut myös kesän aikana viikon ulkomaanmatka kaveriporukan kanssa johon kuuluu myös hänen pitkäaikainen ex-tyttöystävä, joka ei selvästikään ole päässyt vielä täysin yli suhteesta. Ulkomaanmatkan lisäksi miehen kesään on kuulunut neljä mökkireissua exän kanssa.

Pieniä asioita, joiden vuoksi tuntuu että tulen hulluksi. Saako teidän miehenne tarjota juomia vieraille naisille baarissa? Tulisiko tämä suhde lopettaa? Tuntuu että mietin näitä asioita aivan liikaa ja ne tuntuvat ylitsepääsemättömiltä...

Kommentit (11)

Vierailija

No ei saisi tarjota. Sanoisin miehelle, että minulle tuo tarkoittaa sitä, että jos nainen olisi lämmennyt sinulle niin olisit mennyt sen kanssa sänkyyn, eli siis pidät minua vain varalla ja koitat, josko löytäisit paremmankin vielä.
Jos mies ei siitä tajuaisi, että loukkaa mua niin johan mun tunteet vaihtuisivat tykkäämisestä raivoon ja olisi erittäin helppoa vain itsekin jättää mies. Miksi se aina pitää odottaa, että toinen itse tajuaa lähteä, jos lapsia ei ole?

Vierailija

Minun miehen elämään ei kyllä ole koskaan kuuluneet mökkireissut exän kanssa.. Taitaa pyörittää montaa naista kerralla.

Jos luottamusta ei ole, anna mennä.. Ei ketään voi uskolliseksi pakottaa.

Amandaaa

Tuntuu että olen loukussa, sillä olemme muuttamassa yhteen parin viikon sisään ja vuokrasopimuskin on kirjoitettu jo.. Tuntuukin että aino asia mikä meitä pitää yhdessä on tämä tuleva asunto

Vierailija

Kuulostaa kyllä siltä, että mies pyörittää useampaa naista kerralla. Älä ole kynnysmatto. Lähde nostelemaan. Turha tuossa on mieheltä mitään kysellä, tekosyitä löytyy ja syyttää sua vainoharhasta ja kyttäämisestä.

Toinen vaihtoehto on, että alat itse vietellä aikaa mökillä tms exäsi kanssa ja ostella komeille miehille drinksuja baarissa. Saa nähdä miltä miehesi naama näyttää. Toisaalta hänelle voi ns vapaa suhde sopiakin, jossa molemmat panee ketä huvituttaa.

Vierailija

Amandaaa kirjoitti:
Tuntuu että olen loukussa, sillä olemme muuttamassa yhteen parin viikon sisään ja vuokrasopimuskin on kirjoitettu jo.. Tuntuukin että aino asia mikä meitä pitää yhdessä on tämä tuleva asunto

Vuokrasopimus on helppo päivittää. Kenen nimi/nimet siinä on? Ylipäätään on tyhmää tehdä vuokrasopimus molempien nimiin ainakin vuokranantajan kannaltta, koska jos jättäisitte joskus vuokran maksamatta ja eroatte, niin hän on ihan kusessa sen kanssa, kumman kanssa tappelee vuokrasaatavista. Eli hän kyllä voi tehdä sopimuksen vain toisen kanssa, joka ottaa vastuulleen sitten vuokranmaksun ym. Ei ole vaikeaa.

Amandaaa

Sopimuksessa on meidän molempien nimet. Pystyisiköhän sopimuksen vielä purkaa ennen muuttoa? Minua ei ole koskaan elämässäni ahdistanut näin paljoa, ja tuntuu kamalalta että pitäisi vähintään vuoden asua miehen kanssa, joka tuottaa minulle pelkkää ahdistusta.

Vierailija

No hei, et muuta yhteen. Ota vuokranantajaan yhteys ja pyydä että vuokraa vain miehelle.  Miehelle voit sanoa että elä kasvukipujesi kanssa aikuiseksi, sä et häntä ala kasvattaa. Eli good-bye ja ala arvostaa itseäsi ja löydä joka päivästä jotain kivaa, pikkuhiljaa ahdistus hälvenee. Lopeta itsesi kiduttaminen. Mukavaa syksyä sinulle!

Vierailija

Toi juoma nyt ei ole niin iso juttu minusta, mutta exän kanssa mökkeily on täysi no no missä tahansa suhteessa. Miten ihmeessä olet suostunut siihen? Nyt vähän itsetuntoa kehiin ja mies vaihtoon.

Vierailija

Ihanaa! Kotona on sitoutunut varallaolonainen jonka kanssa viettää arki, ja jolta saa säännöllisesti seksiä, samalla saa metsästää hoitoja ja viettää laatuaikaa muiden naisten kanssa. Jokaisen miehen unelma.
M31
PS. Herää pahvi!

Vierailija

Jos tää ei ole provo niin huh huh. Neljä mökkireissua exän kanssa.
Tää on niin hullu juttu ettei voi olla totta! Ja mietit jotain juoman tarjoamista!

Kynnysmatto!! Ja mies tarjonnut sulle KERRAN juoman, ompas oikea herrasmies.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat