Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Sivut

Kommentit (887)

Vierailija

Nettideitin kanssa kävin minäkin treffeillä. Chatissa mies oli ollut puhelias. Kasvokkain oli todella vaivautunut, eikä puhunut parin tunnin treffeillä mitään "Moi, mm, moikka"-sanoja lukuunottamatta. Niin kiusallista!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kyllä sinun olisi enemmän tienaavana pitänyt maksaa. Näin olen tältä palstalta oppinut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun olisi enemmän tienaavana pitänyt maksaa. Näin olen tältä palstalta oppinut.

Jos mies olisi ollut elämäni kumppani ja olisimme olleet yhdessä, olisin ilman muuta voinutkin maksaa. Mutta nuo tosiaan olivat ensitreffit kummallisen hyypiön kanssa :D

Vierailija

Olen aiemminkin kertonut omiani, tässä tiivistelmä muutamista nuorista ja vanhemmistakin miehistä 80-luvulta alkaen:

- vei minut treffeille huoltoaseman kahvinurkkaukseen, johon hänen pomonsa tuli äkäisesti sanomaan, että nyt takki päälle ja töihin ja tuo tyttö pois täältä notkumasta

- kurvasi kioskille, osti kylmän roiskeläpän ja puoli litraa maitoa ja tarjosi minulle haukkapalaa ison röyhtäisyn myötäilemänä

- oli oikein mukava tunnin pari ja teki sitten listan kaikesta, mikä minussa oli vikana, ja kehotti toimimaan ripeästi

- sai ravintolassa hyvin kuuluvan ja näkyvän ettekö-te-tiedä-kuka-minä-olen -kohtauksen

- nouti minut autolla, jossa olivat vielä kahden vuoden käytön jälkeen tehtaan muovit penkeissä ja ovissa, koska ne nostivat jälleenmyyntiarvoa

- kutsui minut kotiinsa kahville ja jäi odottamaan, että olisin tehnyt jotakin selvittääkseni tilanteen, jossa kahvi oli valmista mutta kaikki astiat seisoivat likavedessä pesualtaassa

- naapurin rouvan järjestämillä sokkotreffeillä hyökkäsi kieli ja kädet ojossa kuskin penkiltä kimppuuni ja totesi epäonnistuttuaan, että mutta naapuri lupasi

Onhan näitä. Ensi- eli viimetreffejä. :)

Vierailija

Kummallisimmat treffit:

-juttu sujui alusta loppuun, oli todella hauskaa

-harrastimme loistavaa seksiä samana iltana

-molemmat saivat orgasmeja (monikossa)

-tapasimme uudelleen samalla viikolla

-muutimme yhteen kuukauden tapailun jälkeen

-olemme edelleen onnellisia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No minä olen nyt sitten oppinut palstalta että kaikki työttömät miehet yrittävät maksattaa ruokansa naisella. Joten en koskaan lähde treffeille työttömän kanssa. Koska palsta on nyt minulle näin opettanut.

Vierailija

Eräs idiootti joka alkoi selittämään uskomattomia mielipiteitään hetken tapailun jälkeen. En olisi uskonut siitä, mm: homoseksuaalisuus pitäisi kriminalisoida, naisen tulisi jäädä kotiäidiksi ja puheiden perusteella elää miestänsä varten...

Vierailija

Mies oli masentunut tapaus. Söi ravinnokseen roiskeläppiä ja harrasti bongin ryystämistä. Ulkoilua ei harrastanut ja hengästyi kilometrin kauppareissulla. Ei halunnut tehdä töitä koska se on huoraamista, mutta kuvitteli rikastuvansa verkostomarkkinoinnilla eli oli toisinsanoen kusetettu pyramidihuijaukseen. PItkään emme tapailleet.

Toiset treffit sovin entisen opettajani kanssa. Hänessä ei ollut muuta vikaa, mutta ahdistuin niin paljon siitä ajatuksesta että tapailen tässä nyt opettajaani, että menin ihan lukkoon eikä keskustelusta tullut mitään. Ikäeromme ei ollut siis mikään huomattava.

Vierailija

Menimme drinkeille ja sattumalta baarissa oli esiintyjä. Päätimme jäädä katsomaan keikkaa. Haukkui sen ihan paskaksi ja treffien päätyttyä sanoi, etten lämmitellyt häntä tarpeeksi keikan aikana, mutta vielä minulla olisi aikaa jos haluaisin. Joo, en halunnut.

Eräs toinen tyyppi alkoi sitten iskemään kahvilatyöntekijää, kun teimme lähtöä kahvilasta. Tarkoituksena olisi vielä ollut tehdä pieni kävelylenkki rannalla. Joo, sitä ei tullut.

Vierailija

Treffisivustolla tapaamani mies oli luullut minua kuvan perusteella joksikin toiseksi, ilmeisesti no... lievästi ilmaistuna stalkkaamakseen henkilöksi. Suuttui kun olinkin oikeasti Pirkko enkä mikään salanimellä sivustolla pyörinyt tuttunsa. Vähän jäi auki että miksi tämä tuttu ei olisi sitten tunnistanut miestä profiilikuvasta...

Vierailija

Tapasin foorumilla miehen ja olimme jutelleet noin viikon verran ennen kuin sovimme treffit. Tässä vaiheessa mies lähetti minulle "taidettaan" katsottavaksi. Video oli sellainen hiljainen kauhu pätkä kuten ring -elokuvassa, mutta jos mahdollista vielä ällöttävämpi (mätäneviä hyönteisiä yms.). Peruin peloissani treffit (kerroin olevani kipeä). Tämän jälkeen sain vastaanottaa mieheltä huorittelu viestejä kuukausien ajan kunnes vaihdoin numeroa. (Onneksi mies ei tiennyt osoitettani ).

Vierailija

Mentiin kahville huoltsikalle. How romantic. Lähdettiin siitä ajelulle. Mies siitä pian kaarsi levikkeelle ja kävi rinnuksiin kiinni & kertoi monisanaisesti mielipiteensä rinnoistani. Muutoinkin jatkoi kourimista.
En kokenut tilannetta pelottavana, totesinpahan vaan että juntti mikä juntti - ilman käytöstapoja.
Juu, en lähtenyt enää toistamiseen treffeille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No minä olen nyt sitten oppinut palstalta että kaikki työttömät miehet yrittävät maksattaa ruokansa naisella. Joten en koskaan lähde treffeille työttömän kanssa. Koska palsta on nyt minulle näin opettanut.

Osui ja upposi lompakkoloiseen, näköjään. :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat