Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ketä kiinnostaa joku naisparien "turva"? Eläis niin kuin normaalit ihmiset, heterosuhteessa. Pitäähän lapsella olla isä ja äiti. Itse en ainakaan allekirjoita tai suosi mitään äitiyslaki kannatusjuttuja, hyi saatana!

Vierailija

Vain yksi äiti kirjoitti:
Lapsilla on varmaankin oikeus biologiseen isäänsä ja sukuunsa

Entä jos kyseessä olisi lapsettomuushoidossa käynyt heteropari? Puolustelisitko "oikeutta" siittiöiden luovuttajaan silloinkin??

Vierailija

Vain yksi äiti kirjoitti:
Lapsilla on varmaankin oikeus biologiseen isäänsä ja sukuunsa

Ootko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?  

Jos luovutat munasoluja tai miehesi luovuttaa siittiöitään, niin onko sinulla mielestäsi oikeus pitää lapsi suvussasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku naisparien "turva"? Eläis niin kuin normaalit ihmiset, heterosuhteessa. Pitäähän lapsella olla isä ja äiti. Itse en ainakaan allekirjoita tai suosi mitään äitiyslaki kannatusjuttuja, hyi saatana!

Oletko vähän yksinkertainen? Siittiöiden luovuttaja ei ole mikään isä. Minä en ainakaan halua tutustua mahdollisesti minusta alkunsa saaneisiin ihmisiin, koska en halua isäksi. Geenini ovat kuitenkin suht hyvät. Siksi olen luovuttanut sukusolujani, perhettä en kaipaa.

Vierailija

Naisparien lapsilla ei ole isää (yleensä). Siittiöiden luovuttaja on, mutta ainakaan minun isäni ei ole minut siittänyt mies vaan isä, joka on minut KASVATTANUT. Olen siis adoptoitu, heteroperheeseen tosin, mutta raivostuttaa ihmisten tyhmyys!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ne isän oikeudet, onkos ne turvattu?

Eipä isällä, tai miehillä ylipäätään ole mitään oikeuksia, tai sanomista mihinkään. Ainoastaan rahalla saa oikeutta.

Vierailija

Mikä järki tässä adoptiosta nyt on, jos lopputulos on sama kuin isyyden tunnistamisessa? Eli molemmista tulee virallisesti lapsen äitejä. Kivaa verorahojen tuhlausta, luulis että tässä taloustilanteessa lastensuojelun ja adoption resursseja ei käytettäisi näin turhaan asiaan.

Jos naispari menee yhdessä klinikalle ja saa lapsen, MIKSI toisen pitäisi adoptoida?? Samassa tilanteessa mies (vaikka lahjasiittiöt kyseessä) vaan tunnistaa isyyden tai on automaattisesti isä jos on avioliitossa lapsen äidin kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään isää, jos lahjoittaa siittiöitä klinikalle. Isäksi tullaan ihan eri tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei homot ja lespot lapsia tarvitse!

Lällällää, kyllä meillä vaan on. Oikein vauvabuumi naispareilla menossa. Meille tulossa kaksoset, la keväällä.

Ja mihin heterot TARVITSEVAT lapsia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei homot ja lespot lapsia tarvitse!

Lällällää, kyllä meillä vaan on. Oikein vauvabuumi naispareilla menossa. Meille tulossa kaksoset, la keväällä.

Ja mihin heterot TARVITSEVAT lapsia?

Vauvabuumi, sä ja sun kaveri siinäpä buumi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eipä isällä, tai miehillä ylipäätään ole mitään oikeuksia, tai sanomista mihinkään. Ainoastaan rahalla saa oikeutta.

Sama pätee kyllä naisiinkin. Ei siihen lapseen ole mitään oikeuksia, jos on luovuttanut solut tai antanut valmiin vauvan adoptioon. Ja jos vauvan pitää, tarkoittaa se yleensä rahanmenoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat