Lähtisitkö, jos lävähtäisi tsäkpotista ja lotosta paljon?

Vierailija

Mikä se summa olisi, joka vaikuttaisi päätökseesi?

Kommentit (9)

Vierailija

Lähtisinkö minne? Lomalle ihan varmasti ja kohteitakin olisi mukavasti tiedossa. Töistä pois? Tuskin ainakaan heti. Muuttaisinko - luultavasti vaikka ei nykyisessäkään suurta vikaa ole.

Vierailija

Maksaisin miehen "ulos".

Minulle on selvinnyt, että on kanssani oikeastaan vain siksi että eroaminen on hankalaa ja hän jäisi hankalaan asemaan elatusmaksujen + muiden velkojensa takia.

Maksaisin hänet siis ulos ja antaisin 100 000 erorahaa.

Jos siis voittaisin vaikkapa miljoonan! :)

Vierailija

Mäkin jäin miettimään, että mihin pitäisi lähteä?
Jos mä voittaisin niin saattaisin nää pahimmat pakkaset ollakkin jossain lämpimässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maksaisin miehen "ulos".

Minulle on selvinnyt, että on kanssani oikeastaan vain siksi että eroaminen on hankalaa ja hän jäisi hankalaan asemaan elatusmaksujen + muiden velkojensa takia.

En ymmärrä, miksi maksaisit ukollesi mitään?

Jos voittaisin lotossa lähtisin varmasti. Siis muuttaisin pois Suomesta. Olen tekemässä muuttoa jo muutenkin, voitto olisi vain plussaa.

Vierailija

Kanssasi järvelle?? No ei siihen tarvita edes kovin paljon rahaa. Mutta en mä lähde, jos olet epäsopivaa seuraa mulle, se jää ihan siitä kiinni.

Vierailija

Taloudellinen riippuvuus liimaa aika monia epätyydyttäviä avo- ja avioliittoja. Kiinnostavaa on se, mikä rahamäärä olisi riittävä eroprosessin ja elämänmuutoksen aloittamiseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin miehen "ulos".

En ymmärrä, miksi maksaisit ukollesi mitään?

Jos voittaisin lotossa lähtisin varmasti. Siis muuttaisin pois Suomesta. Olen tekemässä muuttoa jo muutenkin, voitto olisi vain plussaa.

Taitaisi siinä osituksessa käydä niin, että miljoonasta puolet menisi ukolle. Saman syyn takiahan ukkokin nyt roikkuu sinussa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat