Mä haluun ton ihanan miehen omakseni, miten mä saan sen?

Vierailija

En keksi, enkä uskalla toimia :(

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan - se on varattu.

Uskoisin että on sinkku! Olen oikeastaan lähes varma että on. En mä varattuihin halua sekaantua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ihana?

Olen ihan tavallinen nainen, ihan nättikin omasta mielestäni. Haluun olla sille ihana :)

Vierailija

Näillä tiedoilla pitäisi neuvoa? Oletteko edes puheväleissä vielä vai oletteko olleet pariskunta jo pari vuotta ja nyt välillä eronneet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No et ainakaan yrittämättä. Ei ne miehet naisia kotoa hae. Tosin saattaisi lähestyä itse, jos kinnostunut.

Tähän mä kaipaisinkin vinkkejä, että miten voisin sille viestittää että olisin kiinnostunut tutustumaan häneen. On siis tuntematon mulle tämä tapaus, moikkaillaan kyllä kun nähdään aina, että hän tietää mut ulkonäöltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ainakaan yrittämättä. Ei ne miehet naisia kotoa hae. Tosin saattaisi lähestyä itse, jos kinnostunut.

Tähän mä kaipaisinkin vinkkejä, että miten voisin sille viestittää että olisin kiinnostunut tutustumaan häneen. On siis tuntematon mulle tämä tapaus, moikkaillaan kyllä kun nähdään aina, että hän tietää mut ulkonäöltä.

Voisit mennä juttelemaan sille ja sanoa että "olisin kiinnostunut tutustumaan sinuun, beibi <3". Siitä se lähtee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näillä tiedoilla pitäisi neuvoa? Oletteko edes puheväleissä vielä vai oletteko olleet pariskunta jo pari vuotta ja nyt välillä eronneet?

Parina kertana ollaan muutama sana ollaan vaihdettu tyyliin jostain säästä :D On kyllä oma-aloitteisesti avannut suunsa tämä mies, mutta enhän mä voi tietää onko se vaan niin sosiaalinen, että juttelee kaikkien kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laita sille tekstiviesti et alax olee?

Ei olla teinejä, vaan ihan aikuisia ihmisiä :D Mulla ei ole sen puhelinnumeroa, enkä tiedäedes sen nimeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ketään voi saada omaksi.

Niin, mut haluisin et se olis mun muru. Sehän on suorastaan haaskausta pitää tuollaista komistusta vapaalla jalalla!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat