Miehen poika ahdistelee

Vierailija

Mieheni teinipoika on todella ahdistava. Hän vakoilee ja ahdistelee. Saattaa tuijottaa pitkää, kunnes huomaan. Tuo myös kavereitaan ja heittävät keskenään milf-läppää. Ahdistaa olla esimerkiksi ihan perustopilla kun pojan silmät on heti rinnoissa. Välillä tulee seisomaan ihan lähelle ja selittää jotain typerää juttua. On minua 30cm pidempi mikä vaan lisää ahdistusta. Kysyi joskus mitä hänen isässään näen, mitä hänestä haluan ym vihjailevaa..

Meillä on pojan ja isän kanssa lähes sama ikäero niin kokee sen kai outona.. Mitä voin tehdä? Miehen aikana poika on ihan normaali, joskin kävelee aina niin läheltä että muka toverillisesti siirtää minua. Mies on vaan sanonut, että kiva kun tullaan juttuun.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Ettet nyt pikkusen ylireagois? Teinipojat nyt on tollasia. Ottasit kohteliaisuutena. Tuo tietysti on vähän outoa että kyselee mitä näet isässään.

Vierailija

Se on katsonut liikaa p-leffoja. Itse tuossa tilanteessa sanoisin kipakasti hänelle ja tekisin asiat selväksi, että voi lakata haaveksimasta poika, syö pizzasi!

Vierailija

Kohta se väittää isälleen panneensa sua. Tee loppu hommasta ja kerro miehelles. Jos itse olisin samassa tilanteessa, eikä mies uskoisi, lähtisin litomaan. Inhottavaa ja härskiä. Ei mitään kunnioitusta.

Vierailija

En osaa ottaa kohteliaisuutena, ja jos ärsyynnyn se on pojasta vain hauskaa.

Pahinta on, että olen muuttamassa miehen luo, ja tarkoitus oli että laittaisin asuntoni vuokralle. Nyt tuntuu, että tarvitsen jonkun pakopaikan. Onneksi poika on vaan joka toinen viikko. Tosin nyt alkanut olemaan lähes joka viikonloppu..

Vierailija

Ja varmaan joo kuulostaa provolta, mutta valitettavasti ei ole.. Omat tuntemani teinipojat ei todellakaan ole tuollaisia..

Vierailija

Poika on jo 17, minä 30 ja mies 40. Luulisi, että olisi kiinnostunut ikäisistään tytöistä.

Toi vanhojentanssiparin joskus käymään ja tuijotti koko ajan minua jotenkin ivallisesti, kun yritin olla tytölle kiva. Kysyin minkälainen puku yms.

Hänellä ei ole mitään syytä olla minulle tuollainen.. Ärsyttää kun annan teinipojan vaikuttaa näin. Mutta tämä tapaus on luonteeltaan jotenkin älykkään paha.

Vierailija

Missä pojan äiti on? Jättikö isä hänet sinun takia? Poika saattaa osoittaa halveksuntansa noin. Näkee sut seksin kautta, ajattelee, että niin olet vanhemman isäpapan saanut satimeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat