Mun ainoa tehtävä on antaa miehelle seksiä ja shoppailla

Vierailija

Meillä käy siivooja ja lastenhoitaja. Siivooja käy kolmesti viikossa. Lastenhoitaja päivittäin 10-16 tai 16-22. Päivisin ajelen autolla, käyn uimassa ja hoidoissa, shoppailen. Iltaisin hoidan lapsia tai viihdytän miestä. En oo koskaan ollut töissä päivääkään. En ole edes opiskellut ammattia. Tapasin miehen 18v ja jätin koulun kesken. Nyt ajattelin nukkua päiväunet.

Kommentit (10)

Vierailija

Kuulostaa hyvältä. Kun ja jos seksi miehesi kanssa muuttuu joskus nautinnolliseksi, asiasi ovat varmaan ihan hyvin. Siihen asti sitten vain annat, koska se on velvollisuutesi.

Vierailija

No sepä mukavaa. Olisit edes yrittänyt. Jos kirjoittaa tällaisen provon, niin siinä pitää olla joku pointti 😩

Vierailija

Kuulostaa tylsältä elämältä. Uiminen on siihen täydellisesti sopiva harrastus.  Kaakeleita altaan päästä päähän ja takaisin ja huonolla tuurilla Jani Sievinen tulee iskemään.

Vierailija

Teetkö ruokaa myös? :) mielenkiintoinen elämäntapa, äkkiseltään tuntuisi tylsyyden iskevän, mutta ehkä tottuessa se sitten olisi ihan kivaa..?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis. Kuppikoko on J110 :)

Mielenkiintoinen luusto sinulla. Ja rinnanympärys noin puolitoista metriä.

Vierailija

Elämäntapasi on minun tavoite. Ilman miestä tosin, tienaan ensin itse sen miljoonan, jonka avulla voin ässehtiä kotona aamusta iltaan.

Uusimmat

Suosituimmat