Miestyökaverin käytös

Vierailija

Eilen miespuolinen työkaverini käveli takanani ja otti pari juoksuaskelta ja halasi takaapäin. Onko normaalia? Mutta kumminkin hän on joka työpäivä ollut minulle erityisen mukava tai "vihjaillut" jotain tuhmaa. Hän on kumminkin varattu. Onkohän tässä muuta takana? Halaa n.kerran päivässä..

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Eipä mua työkaverit halaile... Aika läheisiä olette, jos tuo on päivittäistä. Ethän itse ole antanut aihetta sen ajatella jotain..?

Vierailija

En todellakaan! En ymmärrä tilannetta, sillä emme koskaan ole puhuneet mistään että meistä voisi tulla jtn tai mitään muutakaan. Voisiko hän halailla siksi että olen hänelle hyvä työkaveri? Eilinen oli kyllä outo. Mutta muuten. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka ihan vanhanaikaisesti avaisit suusi ja kysyisit?

En kyllä kehtaa. Jos hän onkin vain ystävällinen.

Vierailija

Se on rakastunut suhun ja on päällekäypä.

On ihmisiä jotka ei missään olesuhteissa toisen iholle tule, vaikka ovat kuinka rakastuneita ja sitten niitä jotka koettelevat rajoja ja jos et pistä vastaan niin lääppivät sua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ihastunut mies halailee ja haluaa koskettaa. jää odottamaan miten hänen käytös kehittyy

Huomasitko lukea, että on varattu tapaus. Pidän kyllä hyvin omituisena käytöksenä työkaverilta, mut ilmeisesti ap nauttii tilanteesta, kun ei ole laittanut loppua sille.

Trine

Jos sinä haluat lopettaa tuon käyttäytymisen sinä sanot ko. henkilölle lyhyesti ja napakasti, että "anti olla viimeinen kerta!"   Mutta ei...aloittaja kerjää vastauksia, että hän on niin seksikäs ja vastustamaton että varattu äijä ei  voi pitää näppejään irti ja tulossa on vuosisadan rakkaustarina....

No ei ole. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat