Turhin/oudoin syy miksi olet itkenyt aikuisena? :D

Vierailija

Eli mikä on turhin syy mistä olet pahoittanut mielesi? (Tai puolisosi)

Itse kävin pariviikkoa sitten itkemään, kun mies oli ostanut lapsille tuutit ja minä menin innoissani katsomaan pakkaseen jäätelöä, muttei sielä ollut. Loukkaannuin siitä miehelle syvästi ja menin vessaan itkemään. Tiedän, hyvin lapsellista, mutta silloin se otti todella koville! :Dd

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Keskenmeno.
Silloin itkin, mutta jo parin päivän kuluttua tajusin että olen onnellisempi ilman lapsia muutenkin. Lapset ovat ärsyttäviä ja paskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin pariviikkoa sitten itkemään, kun mies oli ostanut lapsille tuutit ja minä menin innoissani katsomaan pakkaseen jäätelöä, muttei sielä ollut. Loukkaannuin siitä miehelle syvästi ja menin vessaan itkemään. Tiedän, hyvin lapsellista, mutta silloin se otti todella koville! :Dd

BMI 35 ?

Vierailija

Pyörästä lähti ketjut kesken työmatkan. Kestin sen vielä kuin nainen, mutta kun en meinannut löytää puhelinta, kun piti ilmoittaa miehelle myöhästymisestä (ettei huolestuisi), alkoi parku. Puhelu miehelle alkoikin sitten "yyyhyyyy, mun pyörästä lähti ketjut!".

Sain ne ketjut lopulta takaisin melkein kokonaan itse, mutta viimeiseen säätämiseen piti pyytää apua joltain tuntemattomalta jantterilta. Mahtoi pojalla olla hauskaa kertoa kavereilleen "sellainen mamma tuli ripsivärit poskilla pyytämään apua pyörän ketjujen kanssa ja oikeasti ne ketjut ei olleet edes pois!". :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

BMI 35 ?

Oikeastaan 23 ;)

Vierailija

Kokeilin ekaa kertaa tehdä kasvispihvejä. Koitin alkaa paistaa niitä, mutta pihvit vain levisivät ja menivät rikki. Suutuin ja tunsin itseni todella surkeaksi. Kaadoin taikinan roskikseen vihaisena ja menin makkariin itkemään. Teinipoikani tuli ihmeissään kysymään että miksi roskiksessa on ruokaa? Kerroin itkien surullisen tarinani :D poika yritti mahdollisimman hyvin olla nauramatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

BMI 35 ?

Oikeastaan 23 ;)

No etpä ole mikään keiju kuitenkaan. Tuokin varmaan pyöristetty alaspäin jostain 23.8 arvosta joka on laskettu pyöristämällä 88kg alaspäin lukuun 85.
Normipainon aivan yläpäässä plösöilet siis kuitenkin, ja noilla itkutottumuksilla on ajan kysymys vaan että koska oikeasti olet bmi 35.
Tv. Huolestunut

Vierailija

Mä itken siis jatkuvasti kaikesta turhasta! :D Mikä tahansa saatta laukaista itkukohtauksen erityisesti pari päivää ennen kuukautisia. Viimeksi itkeätirautin kunnolla kun katsoin Adelen konserttia telkkarista, oli vaan niin ihana tulkinta :)

Vierailija

Harrastuskokeilu epäonnistui. Paruin koko illan, koska olin säästänyt siihen rahaa, matkustanut pitkälle, luulin lajin olevan oikea jne. ja sitten olikin vuoden epäonnistuminen! Okei, myöhemmin kokeilin lajia eri paikassa & harrastus jatkuu edelleen ja olikin kyse vaan henkilökemioista tuossa epäonnistumisessa. Onneksi en luovuttanut heti!

Vierailija

Ex-mies. Turha syy itkeä, mutta silti itken vieläkin. Vai itkenkö sittenkin ilosta, että pääsin irti vaikka olen luullut itkeväni surusta ja kaipuusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

BMI 35 ?

Oikeastaan 23 ;)

No etpä ole mikään keiju kuitenkaan. Tuokin varmaan pyöristetty alaspäin jostain 23.8 arvosta joka on laskettu pyöristämällä 88kg alaspäin lukuun 85.
Normipainon aivan yläpäässä plösöilet siis kuitenkin, ja noilla itkutottumuksilla on ajan kysymys vaan että koska oikeasti olet bmi 35.
Tv. Huolestunut

Olet kyllä aivan oikeassa! Pari päivää sitten mietin, että pitäisikö pudottaa painoa. Päätin unohtaa asian kun BMI mukaan olen vielä normaali painoinen. Eli jos jatkan samaan malliin niin vuoden päästä saattaa olla ihan eri lukemat. Kiitos kun avasit silmäni ja kehotit katsomaan painoani tarkemmin! (: varmasti mieskin tykkää enemmän jos tulen timmimmäksi ja turhat jäätelö itkut jää pois! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ex-mies. Turha syy itkeä, mutta silti itken vieläkin. Vai itkenkö sittenkin ilosta, että pääsin irti vaikka olen luullut itkeväni surusta ja kaipuusta.
On olemassa haavoja, jotka eivät parane.

Vierailija

Mä itken aina, kun telkkarista näytetään näitä muodonmuutos-ohjelmia, "Vuosia nuoremmaksi" yms. Siis itken AINA siinä lopussa, kun ne näkee lopputuloksen peilistä. Itken vaikken olisi nähnyt koko ohjelmasta muuta kuin sen ihan loppukohtauksen. Kai mua itkettää siinä se, miten onnellisilta ne ihmiset näyttää :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat