Nyt olen tavannut aidosti tyhmän ihmisen, olen vieläkin ällikällä lyöty.

Vierailija

Oli puhe tuttavan kanssa eräistä meille kummallekin tutuista ihmistä. Joo, juorusimme vähän, joten pikkuisen tyhmä olen minäkin. Tämä tuttavani viittasi toiseen näistä ihmisistä sanomalla "kaverin vaimo". Korjasin, että tarkoitit varmaan, että vaimon kaveri. Hän katsoi minua ihmeissään, että niinhän mä just sanoin. Koitin, että eihän se ole ollenkaan sama asia, mutta koska kyse oli edelleen Maijasta ja Minnasta, oli tuttavani mielestä ihan sama sanooko kaverin vaimo vai vaimon kaveri. En saanut selitettyä hänelle asiaa, niin että olisi ymmärtänyt.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimon kaveri ja kaverin vaimo ovat kaksi eri ihmistä, mielestäni :)
Ei välttämättä jos tuttavapiirissänne on kaveripariskunta.

Vierailija

Hei, miksi teillä tämä tyhmyys ja äly on niin vahvasti esillä ?

Koitan päätellä: Toinen sukupuoli on nähnyt jonkun puutteen (tyhmyyden) eikä oikein tiedä että miten menetellä asian kanssa. On päättäyt puhua paljon tyhmyydestä ja ajatuksena että paljosta puheesta avautuisi joku väylä miten jatkaa eteenpäin ? Tästä ei oikein pääse eteenpäin kuin alkamalla haukkumaan viisaampia. Jonkun tutkijan voi vetää myös esiin että kuinka hyvin kuitenkin tienaa vaikka on tyhmä kuin saapas.

Tämä ihan sen takia että selkyttäisi ajatuksianne.

Vierailija

No mut jos se kaverin vaimo on MYÖS vaimon kaveri? Monet pariskunnat on kaveruksia, niin että vaimot keskenään ystäviä ja miehet samoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimon kaveri Hanna vs. Hanna-kaverin vaimo niinkö? Kyllähän noilla eri ihmisiin viitataan.

Vaimoni kaveri Hanna tai Mikko-kaverin vaimo Hanna....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat