Miksi oinaat muuttaa aina mielensä

Vierailija

sovittua eivät pysty pitämään. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija

Olen kyllä rehellinen, mutta joskus, jos tulee muuta kiinnostavampaa tekemistä, se saattaa viedä voiton. Oinaat kaipaa actionia ja tylsistyy helposti.

Vierailija

Itselle lupausten pitäminen on elinehto enkä kehtaisi olla niitä pitämättä. Miten sinä oinas sen koet, jos saa olla utelias, eikö tule morkkista siitä ja etkö pelkää maineen menetystä? 

Vierailija

Muutan toki joskus mieltäni (kukapa ei?), mutta lupaukset pyrin parhaani mukaan pitämään. Lupaus on minulle kuin sopimus, jota ei voi purkaa vain, koska ei enää huvita. En paljon edes lupaile, koska lupauksen pitäminen voi alkaa tuntua ikävältä velvollisuudelta, kun ei ole enää sama fiilis.

T. oinas

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutan toki joskus mieltäni (kukapa ei?), mutta lupaukset pyrin parhaani mukaan pitämään. Lupaus on minulle kuin sopimus, jota ei voi purkaa vain, koska ei enää huvita. En paljon edes lupaile, koska lupauksen pitäminen voi alkaa tuntua ikävältä velvollisuudelta, kun ei ole enää sama fiilis.

T. oinas

Tuossa tulikin esille se asia (kukapa ei?). Eli luontainen piirre. 

Harva ei pidä lupauksia eikä se ole itsestään selvyys muutenkaan.  Siksi oinaiden ailahtelevaisuus tuolla saralla on silmiin pistävä. 

Uusimmat

Suosituimmat