Kerro millaisia vaatteita tuntemasi todella lihava nainen käyttää?

Vierailija

Olen läski mutta en koe itseäni läskiksi. Yleensä minulle sanotaan, että olen amazonimainen tyyppi, koska olen lähes 180cm pitkä. Vertailen itseäni jatkuvasti muihin ja mietin miten pukeutua.
Yläosani on paljon isompi kuin alaosa ja jalat lihaksikkaat, tynnyrimäinen keskivartalo aiheuttaa probleemia.
***ja kyllä, lihavuusfanaatikot jotka kohta tulette huutelemaan tänne "laihduta sika!", kyllä olen laihduttamassa, -4 kg jo vuoden alusta***

Kuvailkaa minulle lähistönne läskien pukeutumista, mikä on ok ja mikä ehdoton no-no.

Pidetään ketju asiallisena, kiitos.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Paljonko painat ap? Itse olen 172cm ja painan 97kg. On yhtä tuskaa löytää hyviä vaatteita. Vaatevalmistajat tuntuvat ajattelevan, että jos on lihava, niin sitten varmasti haluaa, että kaikkien puseroiden kaula-aukot on tosi avaria. Monesti on juuri näin, itse en tykkää yhtään. Ja nyt on paljon myynnissä meille lihaville sopivia nättejä yläosia, laakeutuvat kauniisti ja mukavaa materiaalia, mutta jostain ihme syystä ne hihat on sellaisia aivan julmetun kapeita. Kai siinä yritetään, että olisi jotankin laihempi vaikutelma edes käsissä :D

Mutta ap:n kysymykseen vielä palatakseni, niin minusta lihavia ei pue liian löysät housut, ne näyttää usein kauheilta. Poolopaidat ei sovi, mutta ei myöskään kauhean avarat kaula-aukot. Itse tykkään pitää yläosia, jotka eivät jää ihan vyötärölle (vaikka mulla ei olekaan isoa takamusta).

Vierailija

Meillä on töissä hyvin pyöreä nainen. Todellakin yhtä pitkä kuin leveä, ja se leveys on pääasiassa vatsan kohdalla. Yleensä hän käyttää kapeahkoja pitkiä housuja (kesällä kapreja) ja reisiin asti ulottuvaa laskeutuvaa tunikamaista paitaa. Pirsskeissä jotain mekkoa. Vähän vaikea sanoa, onko vaatteissa sinänsä joten tiettyä muotoa, mutta ne on tarpeeksi isoja ollakseen kinnaamatta mistäön rumasti ja tuo laskeutuvuus sitten pelastaa vatsan alapuolella sen, mikä pelastettavissa on. Paljon liukuvia värjäyksiä ja pieniä tai keskikokoisia kuvioita. Taitaa tilata aika paljon vaatteita usasta, koska on asunut siellä aikaisemmin ja ainakaan mulle ei ole sattunut silmiin paikka, josta noita kokoja Suomessa saa.

Ei ole mun asia märitellä mitöön no-no- asuja työkavereilleni: tämä nainen on asiallisesti ja tilanteen mukaisesti pukeutunut. Enkä oikeastaan osaa kuvitella hänelle mitään muuta.

Vierailija

Moi, täällä kohtalotoveri! Saanko kysyä sun pituutta ja painoa? Mulla 177 cm ja 92 kg. Juu, vartta on. En myöskän ole mielestäni kovinkaan läski, harteikas ehkä ja muodokas. Vaatteet... Tykkään ajattomista ja tyylikkäistä. Liian kittanat ei käy, toisaalta säkit korostavat entisestään vääriä puolia. Treenaan vatsaa, se auttaa neuleita ja puseroita istumaan paremmin.

Vierailija

Kakkonen jatkaa vielä...
Huomasin nyt vasta tarkemmin lukea otsikkosi ja siinä puhutaankin "todella lihavista". Kannattaa ehkä katsoa sitä yhtä blogia, josta tällä palstallakin usein puhutaan, oliko se joku värikäs Pipsa tms? Hänhän on todella ylipainoinen ja hänellä on blogi täynnä poseerauksia erilaisilla vaatteilla. Itse olen (vaikka olenkin tuon 172/97) niin paljon kevyempi ettei mulle ole juuri hyötyä Pipsan kuvista.

Vierailija

Puolihihaiset , v-aukkoiset puserot jotka edestä jää ns. Pussille eli lanteilla resori ja alaspäin levenevät tunikat on omia suosikkeja. Kun mullakin suht normi perse ja reidet. Leggarit/jegginssit/joustavat farkut niiden kanssa. T. Omena vartalo läski

Vierailija

Olen entinen "todella lihava" (siis sairaalloisen ylipainoinen) ja lihavana pidin samantyyppisiä vaatteita kuin yllä vastaaja numero 3 kuvaili, pitkiä housuja ja puolireiteen ulottuvia paitoja tai tunikoita. Toisinaan minulla oli suorien housujen ja yksinkertaisen trikoopaidan päällä hihaton pitkähkö liivi tai liivihame. Jonkin verran pidin myös  mekkoja ja pitkiä hameita.

Vierailija

Nro7 jatkaa
Englantilainen nettikauppa yours (löytyy Googlesta) on kiva isojen tyttöjen kauppa. Nättejä vaatteita ja pienin koko 14&16 eli n.42 . Ei oo säkkejä ja löytyy nuoremmille läskeille kanssa:)

Vierailija

Joustavat, löysät vaatteet. Sellaiset että on mukava olla. Useita kerroksia. Ei pientä piperrystä, pikkuriikkisiä laukkuja yms, jotka näyttävät vain naurettavilta. Jos on paksu kaula, ei pitkiä korviksia, jos makkarasormet, ei sormuksia.

Itse olen lihaksikas päärynä läskikuorrutuksella. Minulla on myös käsilihakset ja jo normaalipainoisena useat puserot kinnasivat hauisten kohdalta, saati nyt. En tiedä millainen pullohartia sitä pitäisi olla.

Lihavalla pitäisi aina olla valtava vatsa päätellen vaatetarjonnasta. Jos housut sopivat reisien kohdalta ja menevät jopa takamuksesta, niin vyötäröllä on kymmeniä senttejä kangasta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai läski on asiallinen ilmaisu ihmisestä.

No tuosta jo tunnisti läskifoobikon provoksi :D Niin se vaan lipsahtaa, kun ainut ajatus on jonkun tuntemattoman ylitse kaiken muun raivostuttava ylipaino. Peilistä katselee kenties luukasa, jos yleensä pysyy enää pystyssä..

Niin, ja itse asiaan: partiovarusteen teltan olen jonkun kerran nähnyt, sekä aika usein myös lainapressun, joka on niitattu kiinni isoksi lieriöksi. Talvella paljon käytetty on kahdesta untuvapeitosta ommeltu makuupussi, jossa on jalkojen ulostuloaukot. Pipona tietenkin polyuretaanilla täytetty jätesäkki, tupsu piristeenä.

Vierailija

Täällä 162 cm ja hieman alle 100 kg.
Pidän yleensä mustia housuja, leggingsejä tms housuja ja reilusti yli lantion ja pepun peittäviä tunikoita. Lisäksi yleensä pitkiä, edestä auki olevia neuleita.

Vierailija

Mä, todella läski, laitan tänään, kuten usein muulloinkin, päälleni minimekon, sukkanauhaliivit, paksut sukat ja mamelukit. Korkeat korot talvisaappaissa ja paksu takki+iso kaulahuivi. Tiedän ettei todellakaan pitäis, mutta mä tykkään ja mun Master tykkää, eikä kenenkään muun mielipide oikeastaan paina paskankaan vertaa! :D :D :D

Vierailija

Mun äiti on pyöreä, mutta hyvin vaativa vaatteiden suhteen, sellainen preppy. Hän aina sanoo, että ilmeisesti oletetaan, että lihavat ovat myös idiootteja. Vaatevalikoima kaupoissa on trikoota, glitteriä, kukkia. Ostaa paljon weberia ja tilaa saksasta. Olen huomannut saman nyt raskausaikana: aivan kuin minulla ei olisi lainkaan tyylitajua, raskausvaatteet pelkkää hörselöä, pitsiä, glitteriä ym kamalaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat