Saako Suomalaisen kirjakaupan lahjakortista rahaa takaisin?

Vierailija

Eli jos ostan pienemmällä summalla kuin lahjakortin arvo, niin voinko pyytää käteisenä loput?
Jossain liikkeissä kuulemma näin voi toimia, mutta entä tässä?

Kommentit (13)

Vierailija

En ole ikinä kuullutkaan, että lahjakortista, missään, saisi rahaa takaisin. Lahjakortilla ei edes voi ostaa uutta lahjakorttia, kokeiltu on, ja nimenomaan Suomalaisessa :-)

Vierailija

Ok, uskon!

Stockalta sai ainakin pari vuotta sitten vielä, mutta senkään nykytilanteesta en tiedä. Harmittaa, kun mulla on kolmensadan arvosta viidenkympin kortteja ja ei oikeastaan mitään käyttöä ainakaan tuolle summalle. 

Tietysti voin yrittää myydä, mutta se on jotenkin alentavaa tyrkyttää jotain viidenkympin lahjakorttia. 

Vierailija

Mä oon se, joka yritti ostaa lahjakortilla lahjakorttia. Syynä, että ostettavaa ei ollut ja aika umpeutumassa, oisin antanut täydellä ajalla lahjaksi :-)

Onko ystävissäsi lukiolaisten vanhempia, he varmaan ihan mielellään ostaisivat nuo, jos pikkuisen halvemmalla saisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ok, uskon!

Stockalta sai ainakin pari vuotta sitten vielä, mutta senkään nykytilanteesta en tiedä. Harmittaa, kun mulla on kolmensadan arvosta viidenkympin kortteja ja ei oikeastaan mitään käyttöä ainakaan tuolle summalle. 

Tietysti voin yrittää myydä, mutta se on jotenkin alentavaa tyrkyttää jotain viidenkympin lahjakorttia. 

Jos joku on ostamassa koulukirjat tms niin samahan se hänelle on, millä maksaa. Just viime viikolla ostin Suomalaisesta kahdella sadalla ja olisin ihan hyvin voinut maksaa lahjakorteilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kenellä ei ole "mitään käyttöä" kirjoille?

Minimalistisisustajalla jonka kirjahyllyyn ei sovi kuin pari tarkkaan valittua koriste-esinettä, ei kirjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
300 egee käytettäväksi suomalaisessa olis mulle taivas ja paratiisi.

Sama... Voi kun pääsisikin tuolla summalla shoppaamaan kirjoja!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat