Mitä ajattelet ensimmäisenä, kun näet jonkun ihmisen esim. kaupassa erittäin epämuodikkaissa vaatteissa?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (22)

rodz
Seuraa 
Liittynyt19.1.2016

Omaperäinen ja siisti tyyppi, joka pukeutuu, kuten itse tahtoo. Tai sit ihan tavallinen perusjamppa. En kyllä tunnista muotivaatteita, kun en jaksa seurata. Elämässä paljon tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoinen tyyppi.

Sitä en lähde arvailemaan mikä erikoisuuteen on syynä.

9 jatkaa... Mieluvanani oli siis ihminen, joka on suoraan 1980-luvulta olkatoppauksineen ja väljine vaatteineen yms. Muuta "todella ei-muodikasta" en pystynyt kuvittelemaan.

Vierailija

Mulla ei ole hajuakaan, mikä on nyt muotia. Taidan itse olla sellainen. Koska olen itse epämuodikas, niin siisti ei-muodikas tyyppi voi olla ehkä vähän nörtti, kuten minäkin. Minä olen tyyppi, joka käy vakityössä ja inhoaa shoppailua, joten ostan sen vaatteen, mikä ensimmäisenä tuntuu kivalta päällä. 

-insinöörinainen, vakityö

Vierailija

"kappas siinä on toinen ihminen" jos siis ei ole paljon porukkaa kaupassa. Muussa tapauksessa vaikka olisi pinkit vaatteet niin katsoisin, mutta päässäni tuskin syntyisi minkäänlaisia ajatuksia.

Vierailija

pyiiy kirjoitti:
Vähän syrjäytynyt. Työtön. Köyhä. Mikä on toki väärä ennakkoasenne, mutta helposti tulee niin ajateltua.

Kuvitteletko sinä ihan tosissasi, että kaikki työssäolevat, varakkaat ja ei-syrjäytyneet välittävät muodista ja viitsivät hankkia joka sesongin mukaiset muotivaatteet? Ei, vaan sivistyneille ja ajatteleville ihmisille kestävä kehitys on tärkeämpää kuin muodikkaisiin vaatteisiin pukeutuminen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat