Olen menettänyt uskoni miehiin :(

Vierailija

Minulla ei ole takana mitään kovin kamalia eroja eikä ole kenenkään kanssa yhteisiä lapsia. On alkanut vain tuntua niin vaikealta luottaa miehiin. Jokapuolella saa kuulla pettämistarinoita, miespuoliset ystävät puhuvat keskenään leveillen panoillaan ja niin moni katoaa kuin tuhka tuuleen heti kun suhteessa tulee jokin pieni vaikeus.

Olen vasta nuori nainen ja haluaisin nauttia elämästä. Ihmissuhteet ja seksi ovat tärkeitä mutta tavoitteena olisi löytää joku ihana kenen kanssa olla loppu elämä. Haluaisin uskoa että näin voi olla...mutta nykyään tuntuu ettei rakkautta ole olemassa.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Viimeksi kun olin treffeillä mies tuli melkein 1h sovittua aikaa myöhemmin. Kysyi olinko vihainen ja sanoin että vähän harmittaa että lupauksia ei pidetä. Mies vastasi että asia ratkeaa sillä ettei jatkossa lupaa minulle enää mitään...ei ymmärtänyt edes miksen halunnut jatkaa tapailua. AP

Vierailija

Ap ei sinua tuolla asenteella kukaan haluaisikaan, sinunkin on opittava tekemään uhrauksia miehen eteen. N44, 20v onnellisesti naimisissa

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Sama minulla naisten suhteen. Samanlaisia pettäjiä sieltäkin löytyy kuin miehistä. Miten voisin kuvitella olevani riittävä jollekin naiselle tällaisena kuin olen? Ei siinä menisi aikaakaan kun se nainen olisi jonkun toisen miehen sängyssä. Sellaisestahan se riemu minun elämässäni vasta alkaisikin...

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Sama meikäläisellä. Olin juuri reissussa työporukalla ja seurasin miespuolisten perheellisten työkavereiden kohellusta. En voi ymmärtää sitä sikamaista käytöstä ja totaalista kunnioituksen puutetta omia vaimojaan kohtaan. Ei sillä, perheellisiä ne panokaveritkin taisivat olla, että eipä tätä yksin miesten syyksi voi laittaa.

Vierailija

Olisi mukavaa, kun ne epäkelvot yksilöt (joita löytyy molemmista sukupuolista) löytäisivät toisensa, mutta yleensä nämä etsivät puolisokseen vastakohtansa eli herkän ja rehdin ihmisen, joka tahtaa ainakin alkuvaiheessa uskoa toisesta hyvää.

Vierailija

Joka toinen viestiketju on naisten hehkutusta kuinka upeita irtopanot ovat ja joka toinen miesten sättimistä kun tosi rakkautta ei löydy. On se vaikeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota vanhempi mies joka tajuaa nuoren naisen arvon

Jo vain! Eli ota mies, joka tajuaa nuoruuden arvon ja ole sitten itse vanhenematta, ettet tule vaihdettua taas nuorempaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota ujo mies.
Ujo sinkkumies

Ei takaa mitään. Minä otin ujon (ja epävarman) miehen. Siitäkös se innostui kun kelpasikin jollekin. Siitä saatiin sellainen buusti rohkeutta ja itseluottamusta, että pakkohan se oli lähteä kokeilemaan miten monta naista näillä uusilla avuilla kaatuukaan..

Vierailija

Loppuelämä on kiva tavoite. Käytännössähän se on sitten tuuripeliä, miten se onnistuu, ei kaikki jaksa katsella toisiaan loppuikäänsä vaikka asiat olisivatkin periaatteessa ok.  Mutta kyllä meitä ihan kunnollisiakin, omalle parilleen uskollisia miehiä on vapaana.

Ja jos suhde ei sitten kestäkään loppuikää ... harmi juttu, mutta ei siihen kuole. Kyllä ihmisen ikään mahtuu useampiakin suhteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka toinen viestiketju on naisten hehkutusta kuinka upeita irtopanot ovat ja joka toinen miesten sättimistä kun tosi rakkautta ei löydy. On se vaikeaa.

Sinkkuna panevat 100 miestä ja kun haluaisi viimein vakiintua ihmettelevät, kun kukaan mies ei halua sitä panoa enempää.

Vierailija

Niin, varattu mies villin poikien reissun jälkeen kavereilleen: "Panin sitä hyvännäköistä muijaa hehhe".

Varattu nainen, joka myöskin vähän touhunnut tyttöjen risteilyllä: "No...ei me mitään sen kanssa tehty, discossa vähän tanssittiin ja mentiin vaan yhdessä nukkumaan..mitään ei todellakaan tapahtunut".

Naiset käyvät vieraissa ihan yhtä ahkerasti, tosin eivät vaan asiaa niin herkästi myönnä, edes itselleen...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat