Vieläkö löytyy vuonna 2016 ihmisiä, jotka laittavat ruokaan SUOLAA tai RASVAA?

Vierailija

Miksi teette tätä? Ettekö ole tietoisia miten epäterveellistä tämä on jo kaiken lisäksi miten turhaa? Ei ole enää pula-aika.

Toivottavasti ette suolaa lastenne suonia tällä tavoin...

Sivut

Kommentit (139)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä! Hyvää tulee.

Onko syysi kenties suolateollisuuden vanhin tekosyy: "Joo siis ei tuu struumaa ku syöt suolaa!"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Hyvää tulee.

Onko syysi kenties suolateollisuuden vanhin tekosyy: "Joo siis ei tuu struumaa ku syöt suolaa!"

Ei, ihan maun vuoksi näin.

Vierailija

Täältä löytyy! Eilenkin tein perunamuusia, johon laitoin SUOLAA ja VOITA ja sen kanssa hirvenliha-herkkusienikastiketta, johon laitoin suolan ja voin lisäksi TUOREJUUSTOA, KERMAA ja myös PEKONIA! Koko perhe on tänään korissut tuskissaan, kun verisuonet meni taas ihan tukkoon.

Vierailija

Laitoin tänään ruokaan suolaa. Maistuu paremmalta sillä tavoin. Sitä paitsi saan suolasta jodia, jota tarvitsen. En tärvele lasteni verisuonia, sillä ei ole lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi teette tätä? Ettekö ole tietoisia miten epäterveellistä tämä on jo kaiken lisäksi miten turhaa? Ei ole enää pula-aika.

Toivottavasti ette suolaa lastenne suonia tällä tavoin...

Hän keksi polkupyörän uudelleen =)

Vierailija

Heh, menee elektrolyytit aika sekaisin jos vähennät suolaa liikaa.
Itse olen aina käyttänyt paljon voita, täysrasvaisia maitotuotteita ja rasvaa yleensäkin ja pysynyt vähän liiankin hoikkana. Rasva ei lihota, herää sinä vuoteen 2016!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy! Eilenkin tein perunamuusia, johon laitoin SUOLAA ja VOITA ja sen kanssa hirvenliha-herkkusienikastiketta, johon laitoin suolan ja voin lisäksi TUOREJUUSTOA, KERMAA ja myös PEKONIA! Koko perhe on tänään korissut tuskissaan, kun verisuonet meni taas ihan tukkoon.

Sairasta, ei ihme, että Suomessa sydän- ja verisuonitaudit ovat muuta maailmaa yleisimpiä. Jos et saa ruokaan makua muuten kuin rasvalla tai suolalla et ole kovin hyvä valmistamaan ruokaa. Rasva ja suola maistuvat aina samalta laittoi niitä mihin tahansa. Älä pilaa ruokaa näin!

Vierailija

Vielä löytyy. Kaikki eivät ole kuolleet vielä.

Itse käytän vielä sokeria, ja syön valkoista leipää ja perunoita.

Lisäksi juon viinaa aina tilaisuuden tullen (pitkäaikainen harrastus).

Pelkään että kuolen ennen kuin täytän 100 vuotta, mutta en kuitenkaan tylsyyteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat