Mistä juontuu av-mammojen VIHA fitnessiä, kehonrakennusta ym. kohtaan

Vierailija

Täällä VIHATAAN kaikkia jotka pitävät itsestään huolta tai harrastavat lajeja. Mistä tämä VIHA oikein juontuu, onhan täällä kuitenkin ihan selkeeää VIHAA havaittavissa fitnessiä, kehonrakennusta ym. kohtaan. Itse mietin että VIHA voi juontua kateudesta tai epävarmuudesta.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

"Viha" johtuu ap:n kaltaisista kateuskortin heiluttelijoista, jotka suu vaahdossa toistelevat samoja kuluneita argumentteja. Kaikkia ei kiinnosta.

Vierailija

Jos joku av:lla ei pidä Sofia Ruusilan silikoneista, niin ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että palstailijat vihaisivat itsestään huolta pitäviä ihmisiä.

Vierailija

Koska jos harrastaa liikuntaa, katsoo syömistensä perään tms. on OMAN NAVAN TUIJOTTAJA, KOKO ELÄMÄ PYÖRII VAAN ULKONÄÖN JA MIESTEN MIELLYTTÄMISEN YMPÄRILLÄ, TÄRKEINTÄ ON INSTA-PÄIVITYKSET ja sitä rataa.

Vierailija

Oon miettiny samaa.

Oma saamattomuus, laiskuus josta syntyy kateus. Sit on hyvä haukkua, sipsipussi kädessä - ja kun ei edes tiedä mistä puhuu.

Myönnän itsekin vuosia sitten ivanneeni hyväkuntoisia ihmisiä. Tällöin oikeasti katsoin heitä vain ylöspäin, olin sisimmässäni vain kateellinen. Kesti aikani päästä mäkkäri-baarikoukusta ja ryhdistäytyä itseni kanssa.

Nyt elän tätä paljon parjattua "fitnesslaiffia". Siis syön terveellisesti, viihdyn salilla sekä baareilut on taaksejäänyttä elämää. Mä oikeasti nautin tästä ja voin sanoa olevani paljon paljon onnellisempi nyt kuin muutama vuosi takaperin. Monta kymmentä kiloakin kevyempänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny samaa.

Oma saamattomuus, laiskuus josta syntyy kateus. Sit on hyvä haukkua, sipsipussi kädessä - ja kun ei edes tiedä mistä puhuu.

Myönnän itsekin vuosia sitten ivanneeni hyväkuntoisia ihmisiä. Tällöin oikeasti katsoin heitä vain ylöspäin, olin sisimmässäni vain kateellinen. Kesti aikani päästä mäkkäri-baarikoukusta ja ryhdistäytyä itseni kanssa.

Nyt elän tätä paljon parjattua "fitnesslaiffia". Siis syön terveellisesti, viihdyn salilla sekä baareilut on taaksejäänyttä elämää. Mä oikeasti nautin tästä ja voin sanoa olevani paljon paljon onnellisempi nyt kuin muutama vuosi takaperin. Monta kymmentä kiloakin kevyempänä.

Tämä oli hyvä. Aplodit tästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi koet näin suurena uhkana internetistä lukemasi ajatukset?
Lähinnä kateudesta johtuu tuo "viha" :)

Ei "vain internetissä" ole mikään puolustus. Esim. kunnianloukkaus on rikos ihan saman lailla netissä kuin oikeassa elämässäkin. Itse asiassa pahempi netissä, koska se tavoittaa useampia ja säilyy pitempään kuin humalainen möläytys Pihtiputaan Esson baarissa.

Vierailija

Viha on aika raju ilmaus, moni vaan ei tykkää näistä botox/silikoni/steroidit julkkis valmentajista ja fitness ihmisistä kun heillä aika usein tuntuu olevan elämän perusarvota kateissa, ulkonäkö ja julkisuus on heille kaikki kaikessa.

Vierailija

Tähän voin nyt ilmoittaa, että sinä mamma joka kävit laittamassa negailevan kommentin instan kuvaan, jossa Sofia oli meikannut Diandran, niin sut on nyt tunnistettu, koska postasit avoimella tilillä ja omalla nimelläs. :D

ps. oot muuten aika ruma vanha kääkkä.

Vierailija

Kukin harrastakoon mitä haluaa, en VIHAA toisten harrastuksia, mutta lähestulkoon vihaan niiden tuputtamista minulle. 

Ulkonäkö ei ole minulle tärkeä, eikä ole yhtään asiaa mistä olisin kateellinen fitnessihmisille.

Välillä vähän huvittaa työpaikan fitnessharrastajan terveystuputus. Hän ei varmaan ole huomannut, että ainakin sairauslomien määrässä mitattuna olen paljonpaljon terveempi kuin hän :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny samaa.

Niin, välimuotoahan ei toki ole. Eli kaikki jotka ei notku salilla ja kuvaa persettänsä Instagramiin jättää toki sen perseen kuvaamatta ihan vain siksi, että makaa päivät sohvalla syöden sipsiä.

Ei, en todellakaan vihaa. Ihan kunnioitan sitä, että jos se elämän tärkein asia on se oma perse, on ollut sisukkuutta rakentaa siitä perseestä just sellainen kuin ko. henkilö sen haluaa olevan. Aivan varmasti se vaatii työtä ja itsekuria.

Mutta kai mä saan silti olla huvittunut töröhuulista, 10 cm tekoripsistä, oranssista rusketuksesta ja peilin kautta oman bärssen kuvaamisesta? En vaan voi vakavalla naamalla katsoa niitä kisoja tuon takia.

Vierailija

En vihaa mutta en ymmärrä lihaksikkaan ja kuivan näköisen kropan hehkuttamista. Mielestäni hoikkuus ja sirous on paljon kauniimpaa ja ennenkaikkea terveellisemmän näköistä.

Vierailija

Jaksaako ne hypettää sitä samaa vielä 15 vuoden päästä? Oikeasti. Katsotaan ketä seurataan 15 vuoden päästä? Kuluttavaa elämää 3-5 vuotta ja elämään tulee muuta sisältöä.

Antakaa nimiä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat