Mikä helvetti siinä on ettei laihuudesta saa pitää?!?!!??

Seuraa 
Liittynyt5.9.2015

Laihuutta koskevissa ketjuissa "hyi helvetti mikä tikkuukko/pikkupoika/en panis/blaablaah", nämä törkykommentit saa iloisesti jäädä vaikka maailman tappiin asti mutta kun minäkerron laihan ihmisen näyttävän täydelliseltä se poistetaan. Tämä tapahtui taas vaihteeksi Angelina Jokie ketjssa! Missä helvetissä teidän kommenttien ilmiantajien logiikka/aivot/äly on?!!??! Sitähän minäkin, EI MISSÄÄN. Onko sitä koskaan ollutkaan??????? TUSKIN! Tänään kuuntelin parin kaverin kardashian niki minaj perseylistystä ja myötäilin mukana koska oikeasta laihuudesta pitäminen olisi herranjumala ennen kuulumattoman epätavallista! KIELLETTY JA SENSURIOITAVA MIELIPIDE TÄSSÄ LÄSKIEN LUVATUSSA MAASSA, HELVETINHELVEGTI!!! Ettei vaan tule paha mieli niille, jotka on uskoteltu tykkäämään mauttomien kamppanjoiden meille syöttämästä ylipainoisests "oikeasta naisesta" tai kansan ylistämistä aaaaaaaah niin uhkeista ja muhkuista plussapallomalleista! AAAARGGhhh!!Tälläkin hetkellä haluan muuttaa pois paskalandiasta aka länsimaista! Aasiaan jossa laihuutta osataan arvostaa ja jossa läskidenialismiasta ei ole tietoakaan!Ennenkuin ehditte: "Muuta sitten uliuliuliiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!1"Niin muutankinheti kun pystyn sen tekemään. Ihan vaan säilyttääkseni mielenrauhani, helvetti sentäään! Ajattelen ehkä huomenna selvemmin ja pystyn taas kerran hetkellisesti sietämään nämä länkkäreiden ikiihanat sosiaaliset normit, ehkä en! hyvää yötä kaikille jopa kardashianfaneille ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Älkääkä erehtykö kommentoimaan avaukseenu pakskaa sitä en jaksa juuri nyt lukea. Tyytykää alapeukuttamaan ja menkää nukkumaan!!Pusujaaaa kaikenmallisille pullille!!!😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 #donedonedone, kiitos tuhannesti av mahdollisuudesta avautusa, ei mulla muuta!

30 = XS
32 = S
34 = M
36 = L
38 = XL

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Tylsää mainostaa aina anorektisia painoja ihaniksi, täällä käy varmaan teinejäkin ja jopa lapsia, jotka vielä saattavat kuvitella, että on normaalia.

Vierailija

Sä voit tykätä mistä haluat ihan vapaasti ❤️ saanko mäkin tykätä runsaista naisista ilman että kilahdat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos on sopivasti laiha mutta sitten mennään jo liian pitkälle jos kylkiluut paistaa.

Voi kuule mulla on aina kylkiluut näkyneet, lapsesta tähän 35-vuotiaaksi. Enkä ole sairas tai anorektikko vaan normaali hoikka nainen. Mun ruumiinrakenne on tämä enkä liho sitten millään. 

Vierailija

Siinä vaiheessa, kun ulkonäköasiat ovat pakkomielle, "pitäminen" on vähän liian laimea termi. Vaikea kuvitella, että painoonsa terveesti suhtautuva ihminen tekisi tämmöisiä vuodatuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos on sopivasti laiha mutta sitten mennään jo liian pitkälle jos kylkiluut paistaa.

Voi kuule mulla on aina kylkiluut näkyneet, lapsesta tähän 35-vuotiaaksi. Enkä ole sairas tai anorektikko vaan normaali hoikka nainen. Mun ruumiinrakenne on tämä enkä liho sitten millään. 

Etkös sä jossain ketjussa ihannoinut painoindeksiä 15-16, vai muistanko väärin.. onhan toi sairasta.

Vierailija

Kuule kokeilepa käyttää kaikki tuo energia johonkin järkevään, niin voit saada jotain kehittävää aikaiseksi. Enkä nyt tarkoita lenkkiä vaan jotain henkistä haastetta.

Vierailija

Itseänikin on ihmetyttänyt näin miehenä se, että jos sanon, että pidän jostakin laihasta naisesta (kuten esimerkiksi nainen MasterCardin mainoksessa), ollaan huutelemassa, että olisin pedofiili kun pidän pikkupojan näköisistä naisista. Hmm. Noh, jokainen saa ajatella minusta niin kuin itse haluaa, mutta onhan se vähän jännää. En keksi muuta selitystä sille kuin sen, että ei olla tyytyväisiä itseensä ja jos joku myöntää pitävänsä päinvastaista kroppaa kauniina niin se otetaan niin itseen. 

T: Mies 28

Vierailija

IHAN VAPAAASTI MÄKIN PIDÄN LIHAKSIKKAISTA MIEHISTÄ mutta mä EN VAADI MIEHELTÄ LIHAKSIA! ENKÄ MÄÄ PIDÄ PAKKASEN PANEMAA PULKANNARUA SILTI HUONONA JA RUMANA IHMISENÄ VAIKKA SE EI MUN MIESIHANNETTA TÄYTÄ. SIllä erolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää mainostaa aina anorektisia painoja ihaniksi, täällä käy varmaan teinejäkin ja jopa lapsia, jotka vielä saattavat kuvitella, että on normaalia.

Paljon vaarallisempaa on se että pidetään törkeää ylipainoa jotenkin normaalina tai hyväksyttävänä, jopa ihailtavana. Suomalaisista kun suurin osa on ylipainoisia ja iso osa sen vuoksi sairaita, tämä on se vakava ongelma, ei hoikkuus.

1) Missä pidetään törkeää ylipainoa jotenkin normaalina tai ihailtavana?

2) Hoikkuus ja laihuus eivät ole sama asia.

Vierailija

No laihuus on nyt out, joten sitä ei saa kehua. On tärkeää olla juuri siinä rajalla, ettei ole liian laiha tai lihava tai sopiva. Liian sopiva on tylsää ja tasapaksua. Pitää olla sopiva, mutta laiha, mutta iso muodokas peppu, leveä lantio ja oikein pieni vyötärö. Tissit saa olla aidot tai ei, mielellään aika kookkaat kumminkin. Hiukset saa olla pitkät tai pitkät, kunhan on pitkät. Ihon tulee olla virheetön ja kaunis. Hymyn pitää olla iso ja nauru heleä. Päällä voi olla ihan mitä vaan, onhan nyt nykyaika, kunhan se on kuitenkin mekko ja jalassa on korkkarit. Ilman korkoja voisi yhtä hyvin olla mies.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat