Mieheni on 40-vuotias, kun esikoisemme on täysi-ikäinen

Vierailija

Ja on aina ollut huolehtiva ja hyvä isä, parempaa en olisi osannut edes toivoa. Kaikki nuoret isät eivät ole hulivilejä.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Ai kamala, mun mies on 36v, kun esikoisemme syntyy (itse olen 35v)! En osaisi kuvitellakaan, että meistä kummastakaan olisi ollut tähän yhtään aiemmin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, mun mies on 36v, kun esikoisemme syntyy (itse olen 35v)! En osaisi kuvitellakaan, että meistä kummastakaan olisi ollut tähän yhtään aiemmin!

Erikoinen kommentti. Valtaosa ihmisistä saa Suomessa lapsensa ennen sinun ikääsi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti aika hitaasti kypsynyt sitten vastuulliseksi aikuiseksi? 

Vierailija

Ja hetihän se alkoi av:lla. Tosiaan olen itse akateeminen (2 maisterin tutkintoa nyt 33-vuotiaana) ja mieheni on erittäin hyväpalkkaisessa työssä. Meillä on kolme lasta. Olemme menestyneet erittäin hyvin, ja saaneet nuorena lapset. ap 

Vierailija

Mun mies täytti 40 ennen lapsen 1-vuotispäivää.

Ei kyllä yhtään aiemmin oltais haluttu luopua dinkkuelämästä.

Vierailija

Tähän jatkoksi....täytän 40 ja isänsä 42 juuri ennen lapsen täysi-ikäistymistä. Oikein hyvä ratkaisu meille, nyt voiton puolella 36- ja 38 -vuotiaina.

Asiat tunteva

Hieno juttu. Sitten ehtii vielä tavata elämänsä naisen tai miehen ja viettää monta ihanaa vuotta uuden rakkauden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noloa!

Sanoo se 4kymppinen dinkku? En kyllä ymmärrä mikä siinä on noloa. Helsingissä olemme aina asuneet ja kyllä täällä valtaosa pienen lapsen vanhemmista on kolmenkympin molemmin puolin esim. päiväkodeissa. Olemme aina olleet nuoremmasta päästä, mutta emme mitenkään erityisen nuoria. ap

Asiat tunteva

Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 45 ja lapset 4- ja 6 -v. Kun nuorempi on 18, mieheni on 59
Näin on murheellista. Siinä on sitten elämä menetetty. Sinäkin varmaan jo rupsahtanut punkero.

Vierailija

Asiat tunteva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 45 ja lapset 4- ja 6 -v. Kun nuorempi on 18, mieheni on 59
Näin on murheellista. Siinä on sitten elämä menetetty. Sinäkin varmaan jo rupsahtanut punkero.

Ei lähdetä nyt tälle linjalle, haukkumaan muiden ikiä. ap 

Vierailija

Heti vaan pyllyttelemään kun karvat kasvaa, kyllä joku muu aina huolehtii ja kantaa vastuun kun itse ei viitsi tai jassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat