Heidi Suomi MHL:ssa - upea ihminen!

Vierailija

Upea ja kaunis nainen niin sisäisesti kuin ulkoisestikin! Ei mulla muuta.

Kommentit (6)

Vierailija

Oli tuo kyllä harvinaisen koskettava ja aidon oloinen avautuminen. Heidillä monta hyvää pointtia aiheeseen liittyen. Tuli vain mieleen että eihän se ihan mahdotonta olisi jos hän vielä juuri 41 täyttäneenä alkaisi lapsentekopuuhiin, kuitenkin hyväkuntoinen ihminen, mutta ehkä hän oli jo päätöksensä asian suhteen lopullisesti tehnyt ja hyväksynyt. Ja niin kun hän sanoi - ei lapsi ole ainoa asia mikä ihmisen elämän tekee elämisen arvoiseksi.

Nämä ovat niitä asoita, joita ...

Vierailija kirjoitti:
Oli tuo kyllä harvinaisen koskettava ja aidon oloinen avautuminen. Heidillä monta hyvää pointtia aiheeseen liittyen. Tuli vain mieleen että eihän se ihan mahdotonta olisi jos hän vielä juuri 41 täyttäneenä alkaisi lapsentekopuuhiin, kuitenkin hyväkuntoinen ihminen, mutta ehkä hän oli jo päätöksensä asian suhteen lopullisesti tehnyt ja hyväksynyt. Ja niin kun hän sanoi - ei lapsi ole ainoa asia mikä ihmisen elämän tekee elämisen arvoiseksi.

Mutta lapsi on kuitenkin erittäin tärkeä asia ihmiselle, eihän heitä muutoin hankittaisi.  Sukulaisnaiseni sai 45 -vuotiaana terveen lapsen.  Nykyään saadaan lapsia yhä vanhempana.  Toivon, että Heidi löytäisi elämänsä miehen ja voisi vielä perustaa perheen.  Tuollaisia miehiä kun varmasti on olemassa jotka ovat hänen arvoisiaan.  Onnea matkaan.  Ja kiitos sydämellisesti kun kerroit tilanteestasi, se auttaa varmasti monia.  Eivät ole yksin surunsa kanssa.  Itse sain ainokaiseni 5 vuoden yrittämisen jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi rohkea

Ainakin mun mielestä on rohkeaa puhua televisiossa livetilanteessa lapsettomuudestaan, keskenmenostaan yms. 

Uusimmat

Suosituimmat