Arkinen asia/askare jota vihaat, minkä kuuluisi olla mukava tai rentouttava

Vierailija

Avaudutaan ärsyttävistä arkisista asioista, joita suurinosa pitää mukavina. Mikä yleisesti ajateltu mukava asia saa sinut repimään hiuksiasi ja mitä välttelet viimeiseen asti?

Itselläni se on suihku! En vain voi meinata sietää suihkuun menemistä tai siellä olemista. Se vaatteista riisuutuminen ja miettiminen mikä kaikki menee pyykkiin ja mikä ei. Se viileän kylpyhuoneen läpi kävely. Oikean lämpöisen veden saaminen suihkusta. Sitten sitä seisoo siinä tyhmänä veden alla ja hankaa nahkaansa saippualla, odottelee hoitoaineen vaikutusta, ajelee kainaloitaan ja sääriään. Pois tullessa on märkä ja tulee kylmä. Hiukset roikkuvat märkinä ja kylminä, kastellen paidan, tai sitten ne voi survoa epämukavasti pyyhkeeseen tai kuivattaa hiustenkuivaajalla. Kaikki tuntuvat rakastavan suihkuja, minulle ne ovat pakko.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Nukkumaan meno on joskus hankalaa.  Ei sit enää kun oon vuoteessa, mutta jotenkin en jaksais lopettaa päivää ja siirtyä sinne nukkumaan.

Vierailija

Lasten kanssa ulkoilu. En tiedä mitään tympeämpää kuin seisoskella puistoissa tai pihalla vain siksi, että ulkoilu on terveellistä ja ilman niitä pakollista kahta tuntia päivässä lapsistani tulee ameeboja.

Vierailija

Radio-ohjelmat. En pidä ollenkaan siitä, jos joudun olemaan tilassa, jossa on radio auki ja sieltä tulee puheohjelmaa tai musiikkia, josta en pidä (ja sellaista on 99.9% kaikesta musiikista). Kotonani ei ole radiota, ja jos joudun olemaan esim. bussissa jossa on radio auki, kuuntelen kuulokkeista sellaista musiikkia jota siedän.

Suihkussa käymisestäkään en pidä, mutta vain sen takia että palelen hirveästi. Helteellä suihku on ok.

Vierailija

Telkkarin kattominen :-D en jaksa odottaa juonteenkäänteitä ja hermostun kun joku ohjelma vie niin kauan "aikaa" että saa tietää mitä seuraavaks tapahtuu.

En siis katso telkkaria melkein koskaan.

Vierailija

Kampaajalla ja kosmetologilla käynti on minulle todella vastenmielistä. En tykkaä siitä, että vieraat ihmiset koskevat minuun. Tästä syystä en ole koskaan käynnyt hierojalla enkä missään hemmottelu-hoidoissa.

Vierailija

Minäkään en viihdy kampaajalla. Myös lasten harrastuksiin vieminen ja tunnin verran siellä kentän / salin / kaukalon laidalla kökkiminen on kypsää.

Vierailija

Kampaaja, kasvohoito ja hammaslääkäri. Kaikki yhtä syvältä. Onneksi nuoruuden jälkeen kasvohoidosta oon voinut luopua.

Vierailija

Pyykin peseminen. Ei pyykkien lajittelu tai ripustaminen vaan se kotona junnaus kun ne jyllää niin että tuntuu pian koko vessan murtuvan.

Vierailija

Pukeutuminen. Ammulla kun pitää miettiä paljon laittaa päälle ja että näyttää ihmiseltä. Tuntuu että kaikki muut naiset rakastavat pukeutumista ja vaatteiden sovittelua ja uusia lookkeja ja laittautumista.

Itse juuri ja juuri jaksan kiskoa housut ja neuleen päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa ulkoilu. En tiedä mitään tympeämpää kuin seisoskella puistoissa tai pihalla vain siksi, että ulkoilu on terveellistä ja ilman niitä pakollista kahta tuntia päivässä lapsistani tulee ameeboja.

Eiköhän suurin osa vanhemmista ole tätä mieltä. Sama koskee harrastuskyskauksia, luulen että vähemmistön mielestä se on kivaa ja rentouttavaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat