Mitä arkista pientä asiaa/askaretta vihaatte, mistä yleensä muut nauttivat

Vierailija

Kysymys tulikin otsikossa. Repiikö jokin pieni arkinen asia hermoja, minkä kuuluisi oikeasti olla mukava ja rentouttava? Valitetaan tähän niin paljoin kuin sielu sietää!

Itselläni suihku. En vain voi melkein sietää suihkuun menemistä. Se kun pitää riisuutua ja miettiä mitkä kaikki kuuluu laittaa pyykkiin, kävellä kylmän kylpyhuoneen halki suihkulle, tapella että saa sopivan lämpöistä vettä. Hangata ihoaan saippualla ja sitten repiä päänahkaa shamppoolla, odottaa hoitoaineen vaikutusta. Höyläillä ja raspailla ja kuoria. Typerää seisoa suihkun alla. Ja sitten on kylmä ja märkä olo kun tulee pois suihkusta. Hiukset roikkuvat kylminä ja märkinä selässä ja kastelee paidan. Tai sitten se märkä pyyhe on epämukavasti päässä. Tai hiustenkuivaaja kuivattaa hiukset.

Kylvyt ymmärrän. Niissä voivain loikoilla ja oikeasti rentoutua vaikka kirjan kanssa ja lämmin vesi ympäröi koko kehon. Niitä vain ei viitsi joka päivä ottaa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Juuri niin, itse kuivatan föönillä hiukset, samalla muotoilen ne. Varpaankynsien leikkaaminen on ikävää. Talvella on ikävä olla märällä tukalla suihkun jälkeen, ota fööni käteen ja vietä kauneuspäivää, samalla rasvaat koko kehon, teet jalkahoidon ja kynsihoidon, laitat hiuksesi ja meikkaat. Tuntuu paremmalta.

Vierailija

Kyllä sieltä kylvystä ylösnouseminen on kamalaa, ilma tuntuu kuuman kylvyn jälkeen kylmältä. Asun yksiössä ,jossa on amme, mutta haaveilein saunasta näillä pakkasilla.

Vierailija

En tiedä onko tämä nyt niin nautittava, mutta vihaan roskien vientiä. Pakkohan se on tai muuten rupeavat haisemaan.

Vierailija

Juurikin tuo suihkussa käynti. Vietänkin siellä aikaa niin vähän kuin mahdollista jäämättä kuitenkaan paskaiseksi. Max. 5 min suihkussa.

Vierailija

Inhoan hiusten kampaamista. Minulla on hartiapituiset, paksut ja luonnonkiharat hiukset, jotka alkavat hyvin nopeasti rastoittua, jollei niitä kampaa päivittäin takuttomiksi. Tuntuu inhottavalta, kun kampa ottaa kiinni solmuun yrittäviin hiuksiin.

Vierailija

Hampaiden pesu. Pesen kyllä kunnolla kerran päivässä, eikä mulla ole juuri vikaa suussa ollut mutta voi luoja kun ei vaan jaksais kiinnostaa se jynssääminen.

Hammastahnastakin mulla turpoaa suun ja poskionteloiden limakalvot (sulfaatittomistakin), niin pesen sit ilottomasti ilman tahnaa ja kurlaan päälle suuvettä, että sais sitä fluoria.

Vierailija

Mä inhoon pihahommia, enkä teekään niitä kuin pakon edessä. en voi tajuta, kun joku odottaa kevättä, että "voi upottaa sormet multaan".  Maalaistalon tyttärenä sain sitä herkkua ihan tarpeeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osta harja, niin ei tarvitse temppuilla kamman kanssa.

Tämä taisi olla minulle, numerolle kahdeksan. Harja ei käy, koska se saa minun hiukseni asettumaan jöröjukkamaisesti ylös ja levälleen. Kampa on kymmenpiikkinen, luistava muovikampa, mutta inhottavalta sekin tuntuu.

Vierailija

Ryhmäliikunta. En ole vielä ikinä saanut siitä sitä hyvää oloa minkä kaikki muut ilmesesti saavat. Just kun työpäivän jälkeen on saanut lapset ruokittua ja koiran pissatettua, pitää lähteä ajelemaan autolla ja säätämään sitä umpitäydelle parkkipaikalle. Sitten sadan muun naisen kanssa ahtaaseen pukukoppiin rillit huurussa etsimään paikkaa omille nyssäköille ja tennareille, omien makkaroiden ja arpien ja perseen esittelyä muille. Sitten ahtaaseen jumppasaliin huitomaan toisia tai tulemaan huidotuksi. Musta tuntuu että tää on enemmän työtä kuin hupia ja työstä pitäis saada palkkaa.

Vierailija

Elokuvissa käynti. Äänet tulevat kovalla, enkä tykää katsoa elokuvia pimeässä. Alkaa ahdistaa. Kallistakin se on.

Onneksi kotiteatteri palvelee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat