"Uimasortsit on ainoa keino saada teinipojat uimaan"

Vierailija

kertoi Ylen uutiset. Siis täh? Tuolla perusteltiin miksi teinareiden pitäisi saada pitää sortsit jalassa uimahalleissa. Eikö ne pikkumulkut uskalla olla spiidoissa vai mikä on ongelma?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Jos burkini on sallittu, niin uimasortsit pitää sallia myös. Meidän poikamme käyttää uimasortseja ja nostan asiasta aivan helvetinmoisen metelin, jos joku uskaltaa mainita asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos burkini on sallittu, niin uimasortsit pitää sallia myös. Meidän poikamme käyttää uimasortseja ja nostan asiasta aivan helvetinmoisen metelin, jos joku uskaltaa mainita asiasta.

Tätä olen ihmetellyt. Kyllä burkinissa saa uida mutta auta armias kun miehellä/pojalla on uimashortsit jalassa niin johan nousee meteli. 

Vierailija

Mies 29v ja 1v kirjoitti:
Alaikäiset pojat ovat siis sinulle "pikkumulkkuja". No ehkä se ehkäisee alaikäiseen sekaantumista sinun kohdallasi?

Niinpä, taas yksi miesvihatopicci täällä! Aivan sairasta, aivan sairasta...

Vierailija

Ei sitä niin hävennyt niitä speedoja kun poikien kesken uitiin, sitten ne alkoi vähän mietityttää kun tytöt alkoi kiinnostaa. Toisaalta jos olisi fiksusti ajatellut niin minun olisi pitänyt käyttää niitä vanhanajan uimapukuja, jotka peittää koko vartalon.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Uimashortsit on usein asu, jota on käytetty muutenkin vapaa-aikana. Siksi likaisemmat.

Kangasta ja kokoa on hankala alkaa tarkkailla jamääritellä. Selkeämpää kieltää shortsit kokonaa.

Vierailija

Niinpä tosiaan, ei kai uimashortseja voi kieltää, jos burkinissakin saa uida? Ei tuosta kokovaatetuksestakaan voi tietää, missä sillä on ulkona oltu.

Vierailija

Anteeksi, mutta miten joku voi ihmetellä, ettei teinipoika halua käyttää noita? Nehän on tosi paljastavat ja näyttää kaikki muodotkin. Hyi ällötys, jos joutuisin itse käyttämään pakosta bikineitä! Onneksi naiset saavat käyttää uimapukuja ja -mekkoja. Misten pitäisi myös saada käyttää uimasortseja. Kyllä miehetkin voi haluta varjella siveyttään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uimashortsit on usein asu, jota on käytetty muutenkin vapaa-aikana. Siksi likaisemmat.

Kangasta ja kokoa on hankala alkaa tarkkailla jamääritellä. Selkeämpää kieltää shortsit kokonaa.

Kai sillä burkinilla rannallakin on oltu? Vai tarkistavatko valvojat muka sen puhtauden? 

Vierailija

Haha, 

kieltämättä hiukan huvittaa kun sitten nämä samat "milf-huntterit" ja muuten vaan panomiehet on netissä niin olevinaan vaikkeivat uskalla teinityttöjen eteen mennä piliensä kanssa :D

Ei ihme, että mamut valtaavat alaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten joku voi ihmetellä, ettei teinipoika halua käyttää noita? Nehän on tosi paljastavat ja näyttää kaikki muodotkin. Hyi ällötys, jos joutuisin itse käyttämään pakosta bikineitä! Onneksi naiset saavat käyttää uimapukuja ja -mekkoja. Misten pitäisi myös saada käyttää uimasortseja. Kyllä miehetkin voi haluta varjella siveyttään.

Speedot ovat eurooppalainen (ja venalainen) ilmio. USAssa ne ne kasitetaan homovarustukseksi ja rannoilla naureskellaan kun eurotrash tulee pullistelemaan banana hammock asuissaan.

Vierailija

Juuri näin. Speedot on amerikkalaisten silmissä "pervoa eurooppalaista hapatusta" ja he nauravat esim. kuville joissa mies patsastelee kireissä speedoissa. KAIKILLA on siellä uimasortsit.

Itse haluaisin käyttää kilpauintipukua, jossa on lahkeet. Se on sellainen tiukka, joten se varmaan on sallittu?

Vierailija

Miksi tyttöjen de facto standardi on kaikki muodot ja paikat paljastavat bikinit tai uikkarit?  Miksi poikien pitää saada kätkeytyä shortsien suojiin? Kehitettäköön speedot, joissa on hamonen tai etuläppä tai kiinteä munakuppi, joka salaa katkaravut ja seisokit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat