Epäonnen bloggaaja vauhdissa

Vierailija

Ihmettelen kyllä edelleen että miten toi ihminen jaksaa jatkaa bloggaamista, kun se ei selvästi hänelle sopiva työ ole. Tai siis itse ainakin sanoo työkseen bloggaavansa, minusta ei siltä vaikuta.

Tämä uusin laivapostaus on taas sellaista vitinää että! Tällä mutsilla on kyllä kaikki asiat aina huonommin kuin kellään, milloin on kolaria, lapsettomuutta ja sydänvikaa...

Sivut

Kommentit (4794)

Vierailija

Kummallista ajatella että väliaikaisen tilanteen vuoksi joku asia olisi pysyvästi epäsopiva. Onhan tolla vaikka kuinka noita ongelmia mutta masennuksesta parantuu ja silleen. Enemmän ihmetyttää toi lääkkeistä itkeminen että miten surkea olo on koko ajan niiden takia, miksi edelleen ottaa niitä jos ei selvästi auta noin pitkän ajan jälkeen?? Minä lähtisin vaatimaan uutta lääkettä enkä tuskailla useamman sivuoireen kanssa

Vierailija

Olen sitä mieltä että Emilialle on käynyt sama kuin joillekkin seiska-tason julkkiksille. Hän tietää saavansa lukijoita draaman käänteillä (syömishäiriö, post-traumaattinen stressisyndrooma, koliikki, masennus jne. jne.) ja tietää sen olevan oikeastaan koko blogin vahvuus. Oma yksityiselämä pitää tuoda julki yhä uudestaan ja uudestaan vielä entistäkin shokeeraavammin mutta samalla palstojen ja kommenttiboksin korppikotkat kaartelevat yläpuolella. Hän ei kerta kaikkiaan kestä seurauksia muttei voi lopettaakaan sillä ei hänellä olisi mitään annettavaa tavallisena lifestyle-bloggaajanakaan. Ilman koulutusta ja asutolainan painaessa niskaan hänellä ei ole muitakaan vaihtoehtoja.
Uskon että kaikki oireet fyysisistä psyykkisiin ovat lopulta peräisin siitä mitä hän oireili jo silloin blogitauon ja kommenttien moderaattorin palkkaamisen aikoihin. Emilia on riippuvainen julkisuudesta joka repii hänet rikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kummallista ajatella että väliaikaisen tilanteen vuoksi joku asia olisi pysyvästi epäsopiva. Onhan tolla vaikka kuinka noita ongelmia mutta masennuksesta parantuu ja silleen. Enemmän ihmetyttää toi lääkkeistä itkeminen että miten surkea olo on koko ajan niiden takia, miksi edelleen ottaa niitä jos ei selvästi auta noin pitkän ajan jälkeen?? Minä lähtisin vaatimaan uutta lääkettä enkä tuskailla useamman sivuoireen kanssa

Ymmärrän pointin, mutta tuntuu kyllä että Emilialla tää tilanne ei ole mikään väliaikainen vaan on jatkunut jo pidempään. En usko että tilanne helpottaa ennen kuin luopuisi blogista kokonaan.

Vierailija

Kovin täysipainoista ja aktiivista elämää pystyy kyllä elämään näiden viidentoista sairauden kanssa, naamakin aina täydessä tällingissä instassa. En mää vaan jaksais.

Vierailija

Silloinkin kun sillä oli kamalan vakavia rytmihäiriöitä, jaksoi kuitenkin lähteä Lappiin snoukkaamaan :D Että vissiin vähän värikynää näissä postauksissa...

Vierailija

Toi touhu on ihan uskomatonta. Hänen pitäisi ehdottomasti katkaista tää homma. Ei mitään järkeä enää ja voi itse aina vaan huonommin

Vierailija

Oon alkanut pitämään Emiliaa vähän niinkun blogimaailman Johanna Tukiaisena, aika paljon samaa näissä kahdessa, draamaa riittää.

Vierailija

Mitä veikkaatte, nostaako Topiaksen tulevat postaukset blogin suosta vai lähteekö tästä lopullinen syöksylasku? :D

Vierailija

Mä en ymmärtänyt miten lukijoiden kommentit - joita avuksi pyydettiin - auttavat kovan onnen tilanteessa? Blogitulojako kommenttimäärän mukaan? Mitä?

Vierailija

Referoikaa laivapostaus, pls! Olen blogilakossa, saan vieroitusoireisiini apua täältä!

Joo, säälittävää, mutta ei niin säälittävää kuin . . .

Vierailija

Miten se mies jaksaa tota? En tiedä mitään raskaampaa kun jatkuvasti valittavat ihmiset, joilla on asiat aina huonommin kuin muilla. Kelaa kun tuutte töistä kotiin kuuntelemaan miten toisella on taas ollu rankkaa, kaupankassakin tervehtinyt väärällä tavalla. Huoh.

Vierailija

Ensin ilmoittaa ettei aio vastata mihinkään kommentteihin, ja heti perään kuitenkin kalastelee lukijoilta kommentteja. Toivottavasti kukaan ei kommentoi.

Vierailija

Minustakin olisi kiva saada palkkaa siitä että itse makaan sohvalla ja sairaslomalla oleva mieheni tekisi minun työni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Silloinkin kun sillä oli kamalan vakavia rytmihäiriöitä, jaksoi kuitenkin lähteä Lappiin snoukkaamaan :D Että vissiin vähän värikynää näissä postauksissa...

EIkä ihan vähän. Jokaisesta pikkujutusta pitää tehdä joku elämää suurempi asia ja saada se kuulostamaan todella vakavalta. Kuten nyt se pieni kolari joulukuun alussa josta se kerkesi jo julistamaan ettei kykene enää tekemään bloginsa joulukalenteria sen takia. Ja kuinka se on todella harmi kun hänellä oli jo ideat/postaukset valmiina. About seuraavana tai sitä seuraavana päivänä jatkoi kuitenkin joulukalenteria ja bloggaamista niin kuin ei mitään.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat