Istutko bussissa tuntemattomien viereen, jos muualla on tilaa?

Vierailija

Tuli vain mieleen, kun tänään kaunis minua jonkin verran vanhempi nainen(olen itse mies) istui viereeni, vaikka muuaalla oli monia kokonaan tyhjiä penkkejä. Emme jutelleet. Samalle pysäkille jäädessämme pieni hymy vaihdettiin. Ihan mukava kokemus, vaikkei mitään oikeastaan edes tapahtunut.

Kommentit (13)

Vierailija

Istun kun en aina jaksa kävellä bussin takaosaan tai sitten haluan enemmän jalkatilaa jota bussien joissain paikoissa on. Lisäksi hymyilen lähes aina jos katseet kohtaa ventovieraan kanssa. Enkä tarkoita sillä mitään. N22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli vain mieleen, kun tänään kaunis minua jonkin verran vanhempi nainen(olen itse mies) istui viereeni, vaikka muuaalla oli monia kokonaan tyhjiä penkkejä. Emme jutelleet. Samalle pysäkille jäädessämme pieni hymy vaihdettiin. Ihan mukava kokemus, vaikkei mitään oikeastaan edes tapahtunut.

Se olis halunnu sulta persepanon, nyt missasit :( No tarkempana jatkossa.

Vierailija

Olen tyypillinen Suomalainen.En koskaan istu kenenkään viereen jos on tyhjiä paikkoja. En halua, että kukaan istuisi viereeni, vaikka tyhjiä paikkoja ei olisikaan. Osaan olla ulospäin hymyilevä ja ystävällinen, mutta inhoan istua vieraan kanssa ahtaasti lähekkäin.

Vierailija

Kyllä yritän välttää viereen istumista, jos on vielä tyhjiäkin penkkejä. Silti joskus istun jonkun viereen, jotenkin en osaa käytävää kävellessä äkkiä saada kuvaa koko bussista ja vapaista penkeistä heh..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat