Kertokaa mielestänne inhottavimpia asioita pakkasista!

Vierailija

!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Se, kun on kurkkujatkuvasti kipeänä, kun pitää polkea pakkasessa eikä nenällä hengitys auta sekä ilma jotenkin tuntuu inhottavalta nenässä.

Kun jokapäivä yhteensä 30 minuuttia polet tuolla suu auki läähättäen niin kyllä limakalvot kuivuu ja nenä ja kurkku tulevat kipeiksi.

Vierailija

1. Nenä vuotaa, saisi melkein laittaa tamponit sieraimiin

2. Etureidet jäätyy

3. Kasvikset jäätyy matkalla kaupasta kotiin

4. Pakkanen = lumi = liukasta = mummotöpöttelyä ja silti meinaa pannuttaa

5. Ei pääse mukavasti pyörällä töihin

6. KYLMÄ

Vierailija

En keksi ikäviä asioita. Pakkasilla pitää vaan osata pukeutua ja sen jälkeen niissä ei ole mitään ikävää. Ilma on raikas, pakkasilla luonto on kaunis ja se virkistää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2. Etureidet jäätyy

6. KYLMÄ

Et osaa pukeutua.

Vierailija

1. Nenä jäätyy vaikka miten päin pukis. Huivit auttaa toki alkuun, mutta hengityksestä kostunut ja pakkasen kovettama huivi ei sitten enää autakkaan, vaan raapii kylmennyttä nokkaa kipeästi.

2. Autot vittuilee.

3. Koiralla jäätyy tassut, toinen koira kestäis vaikka kuinka pitkään, mutta vilukissan takia pakko kääntyä kotiin. Tietää kahta lenkkiä mulle.

4. Hiusten laitto turhaa, pipo päässä kaikkialle.

Vierailija

Vaikka pukeutuisi miten lämpimästi, on silti varpaat jäässä. Ja sitten sisään, vaikka kauppaan, mentäessä meinaa tukehtua vaatteisiinsa.

Vierailija

Se kun pitää ylipäätään pukea niin älyttömästi vaatetta! Ja se kun pelkään, että lapsen posket taas paleltuu..

Vierailija

Mulle henkilökohtaisesti inhottavin asia pakkasessa on se kun joskus 90-luvun lopussa kun olin teini niin silloin ei ollut pipot muotia kuten tänä päivänä ja kävelin n.1km matkan koulusta kotiin. Pakkasta tais olla joku -20 astetta ja tuuli vastaan. Lämmittelin käsillä korvia aina välillä kun kukaan ei nähnyt. Kun pääsin kotiin niin huomasin että korvat olivat turvonneet kaksinkertaisiksi!! O_o Se oli kauheeta, päässä vilisti jo kuinka koulussa saan lempinimekseni Dumbo. N.tunnin aikana korvat kuitenkin palautuivat normaaliin mittoihinsa eikä vaurioita jäänyt. Sen jälkeen en ole enää ikinä ollut pakkasella ilman pipoa.

Vierailija

Naamakarvat jäätyy. Olen nainen, mutta pakkashuurteen jälkeen näytän mieheltä. Mulla on hyvin hentoja, mutta pitkiä poskikarvoja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

2. Etureidet jäätyy

6. KYLMÄ

Et osaa pukeutua.

Tuntuisi jotenkin turhalta alkaa pilkkihaalarissa kulkea, kun asuu ja elää Helsingin keskustassa. Kärsin mieluummin jäisistä etureisistä ja valitan täällä.

Vierailija

Kasvikset palentuu kotimatkalla kaupasta. Basilika piti kuljettaa takin sisällä:-). Astmaa sairastava pieni sai pakkasessa kohtauksen, ei saanut hengeä. Mun atoopinen iho kuivuu ja ratkeilee ja vuotaa verta, vaikka kuinka rasvailen. Kiva löytää sit veritahroja leivästä yms...

Vierailija

Ainoo mikä mua ärsyttää on sähköset hiukset! Ja mitkään hoitoaineet ei auta. Aina kun sen pipon ottaa päästä pois niin hiukset leijailee.. iu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat