Minun ilmeisesti halutaan sairastuvan anoreksiaan tai jotain :-(

Laihduttaja

Tiedän olevani sairaalloisen ylipainoinen, mutta yllätyin siitä, että kuinka minua kehuttiin kun olen laihtunut muutaman kilon. Sitä oikein hehkutettiin oikein kovasti ja hoettiin, että mitä enemmän painoa putoaa ja mitä vähemmän painan, niin sitä terveempi olen ja sitä paremmalta minusta tuntuu. Tuota minä en kyllä täysin usko. Tiettyyn pisteeseen asti varmasti se painon putoaminen on terveellistä, mutta kehujien puheiden rivien välistä ymmärsin, että he tuntuvat ajattelevan että minun pitäisi laihtua todella paljon, aina vain laihtua laihtumistani kunnes olisin suunnilleen pelkkä kävelevä luuranko, jonka päällä olisi pelkkä nahka. Eikä sekään taatusti olisi kovin terveellistä, että painoni tippuisi liian alas. Minä kun olen 152cm pitkä (tai pikemminkin lyhyt) niin jos painaisin vaikka vain 20 kiloa, niin en taatusti olisi kovin terve tai tuntisi oloani kovin hyväksi, mutta tuntuu että minun haluttaisiin painaa vain saman verran kuin syntyessäni, jos edes sitäkään. Se kyllä olisi jo jonkinlainen maailmanennätys, kun olisin 152cm pitkä ja painaisin vajaat kolme kiloa, mitä painoin syntyessäni....

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat