Kauppojen aukiolojen vapautuminen

Vierailija

On ainakin minun mielestäni hyvä juttu! Eilenkin kävin lähikaupassa klo 20, niin kätevää! :)

Kommentit (9)

Vierailija

Toivottavasti pidentävät nyt sitten kunnolla! Kyllä minä maksan mielummin tuotteista tuplahintaa kunhan saan käydä vielä puolenyön aikaan kaupassa! On tuota rahaa niin perkeleesti

Vierailija

Mulla on ollut lähikauppa (Alepa) "aina" auki klo 23 asti, toinen (K-Supermarket) klo 22 asti. Eipä vaikuttane elämääni tämä ollenkaan.

Vierailija

Joo, tosi ihanaa kuinka työntekijöiden perhe-elämät romahtaa. Viis lasten kärsimyksestä, pääasia että pääsee yöllä ostoksille ettei aliravitsemus yllätä. Jee!!!

Vierailija

Kävin lauantaina prismassa noin seiskalta. Silloin kaupassa oli vielä todella paljon ihmisiä.

Se lauantai-illan pidennys aukioloon on varmasti kaivattu asia ja silloin ihmisiä varmaan riittääkiim siihen max yhdeksään. En niinkään näe tarvetta sille, että prisman pitäisi olla auki 11 illalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi ihanaa kuinka työntekijöiden perhe-elämät romahtaa. Viis lasten kärsimyksestä, pääasia että pääsee yöllä ostoksille ettei aliravitsemus yllätä. Jee!!!

Yöllähän ne rekkakuskit niitä tavaroita kauppoihin kuskaavat. 

Onhan tämä aivan kaameata, kun joutuu tekemään saman mitä muut.

Uusimmat

Suosituimmat