Käytän vuodessa n 2000€ kauneudenhoitoon

N35

Onko paljon?

Kommentit (10)

Vierailija

En usko, että saat rahalle vastinetta. Omat rahansa saa tietenkin tuhlata miten haluaa, moni käyttää satoja tuhansia vuodessa ja muuttuu entistä pahemman näköiseksi.

Vierailija

mielestäni ihan normia, mitä toi on, jotain 170 e kuukaudessa. itselläni menee juurukin tuon verra, jos lasketaan kaikki kosmetiikka, hiustuotteet ja kampaamokäynnit. Ja satunnainen hampaiden valkaisu :) Tällä rahalla ei kyllä ylläpidetä tekoripsiä, -kynsiä tai -tukkaa.

Vierailija

itselleni toi olis hillitön summa. En saa vuodessa edes vaatteineen menemään puolta tuota summaa. Mutta pistän kyllä sitten rahaa tohon matkailuun senkin edestä.

Mutta jos on varaa ja tuntee että tykkää niin mikäs siinä.

Vierailija

Minä käytän 277 € vuodessa kauneudenhoitopalveluihin. Lisäksi käytän edullisia kasvo-ja vartalovoiteita runsaasti, vähän keskihintaisia meikkejä ja normaalin määrän keskihintaisia tai edullisia hygieniatuotteita, kuten shampoota ja deodoranttia.

Vierailija

Itse käytän varmaan aika saman summan. Eniten nielee hiustenpidennys, n. 1500 e/vuosi, loput sitten kosmetiikkaan. Todennäköisesti menee hieman yli 2000 euron, nyt kun alan laskeskella. :>

Vierailija

Riippuu ihan siitä mikä on ROI ? 

Jos tuolla vaikka saa rikkaan miehen / pidettyä sen, niin sijoitus kannattaa. 

Itse käytän kutakuinkin 0 €. Pesen esim. tukan käsisaippualla työpaikalla. 

En katso, että miehenä saa kovin hyvää tuottoa sijoitetulle pääomalle eli tässä tapauksessa "komistumiseen" käytetylle rahalle, joten olen päätynyt tähän. 

Uusimmat

Suosituimmat