siis minkälainen ihminen maksaa tuntemattomalle "rakkaalle" /lue huijarille) tuhansia?

Vierailija

Ei vaan mahdu minun päähäni nämä nettihuijarijutut. Että rakastutaan netissä, keskustellaan kauan kaikesta, tavataan EHKÄ, ja sitten yhtäkkiä rakas tarvitsee rahaa (syitä miljoona, ja "saat heti takaisin sitten kun")?!! Tiedätkö minkälainen tämmöiseen vitsiin uskoo? kuinka joku nainen VOI olla noin sinisilmäinen..."joo odota, siirrän kohta 2000e sulle, pusi ja hali"?????

Kommentit (12)

Vierailija

Tätä minäkin olen ihmetellyt ja haluaisin kuulla tarkkoja vastauksia ihan vain silkasta mielenkiinnosta!

Onnistuuko huijarin todella luoda nettisuhteesta niin manipuloiva, että tuollainen huijaus onnistuu? Onko mukana kiristystä tai uhkailua?

Olen ajatellut, että sillä hetkellä jostakin syystä haavoittuvaisempi ja ehkä yksinäisempi ihminen voisi olla helpompi uhri. Sinisilmäisyyskin kai, tai sitten vaan se huijarin taitava manipulointi... Ihmettelen kyllä, nuo tapaukset tuntuvat niin uskomattomilta.

Vierailija

Mä oon aina miettinyt miten näillä idiooteilla on niin paljon rahaa. Kun lukee lehdestä jostakin tällaisesta ja siinä mainitaan summia tyyliin "uhri lahjoitti huijarille satoja tuhansia" niin mulla tipahtaa aina leuka lattiaan.

Vierailija

Ne ovat niitä samoja ressukoita, jotka esimerkiksi ottavat turpaan säännöllisesti, mutta jaksavat silti uskoa, että kyllä se oikeasti rakastaa eikä se aina lyö eikä niin kipeästikään. Ja niitä, jotka uskovat, että kumppani kävi vieraissa vain sen yhden kerran, josta jäi kiinni, eikä tee niin enää koskaan ja rakastaa tosissaan. Ja niitä, jotka uskovat, että kyllä se tähän saakka patalaiska ja itseään passauttava mies sitä lasta sitten hoitaa, kun se on tehty ja kun se mies niin lupasi. Siis ne ihmiset - naiset ja miehet - jotka jaksavat toivoa, vaikkei toivoa ole.

Vierailija

Ehkä joku sellainen, jolla on ongelmia hahmottaa sitä, miten läheinen ihmissuhde todellisuudessa on. Ainakin liittyy joihinkin persoonallisuushäiriöihin, että saattaa luottaa täysin johonkin tyyppiin, jonka vasta tapasi, koska ei osaa tulkita oikein sitä, miten ihmissuhteet etenevät ja toimivat.

Vierailija

Eräs tuttu vanhempi nainen lankes just tollaseen, facebookissa ilmeisesti "tapasi" tän miehen. Mies oli lupaillut kuun taivaalta tyyliin "valkkaa sieltä suomesta mikä tahansa myynnissä oleva talo niin tulen ja ostan sen meille" ja nainen teki työtä käskettyä ja hehkutti onneaan ihan avoimesti. Sitten yhtäkkiä hupsista heijaa - mies tarvikin muutaman tonnin rahaa kun raukalta varastettiin lentokentällä lompakko :DD no onni onnettomuudessa että tää nainen on täysin persaukinen ja luottotiedoton joten rahat jäi lähettämättä, kummasti kuihtu romanssikin sen jälkeen...

Vierailija

Samat jotka ehdottelee isännöitsijöille: epätoivoiset ja mahdollisista mielenterveysongelmista kärsivät. 

Vierailija

Tyhmät ja hyväuskoiset, ehkä hieman yksinäiset tyypit, lankeavat näihin nettihuijausjuttuihin. Itse olen sen verran raadollinen maalaisjärjen käyttäjä, ettei nämä vedätykset mene mulle jakeluun.

En vaan voi ymmärtää. Minulle on melko mahdotonta päästä sisään sellaisen ihmisen mielenmaailmaan.  Sorry.

Vierailija

Naisethan ne on, jotka imevät peräkammarin pojat kuiviin. Olin joskus Iskurin chatissa, ja yksin nainen kävi aina sanomassa minule (todennäköisesti kaikille), että tuolta ja tuolta mieheltä saa rahaa, kun on mukava, ja sitten kertoi vielä montako tuhansia oli illana aikana lypsänyt.
Nythän voi muuten reaaliajassa seurata, kuinka Johanna Tukiainen puhdistaa yhden hyväntahtoisen hölmön säästötileja.

Vierailija

Meillä duunissa eräs reppana miespuolinen työkaveri lähetti Nigeriaan rahaa " elämänsä naiselle" yritettiin varovasti puhua järkeä, mutta eihän se uskonut. Oli ihminen aika rikki, kun jossain vaiheessa tajusi, että eihän se nainen sieltä tule :(

Vierailija

Nainen huijasi romantiikannälkäiseltä mieheltä 80 000 euroa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438058296815.html

http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/nainen-huijasi-rahat-13-miehelta/...

Nainen huijasi vammaiselta mieheltä yli 4000 euroa – "Rahat ovat menneet johonkin"
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/nainen-huijasi-vammaiselta-miehelta-y...

Nainen huijasi kymmeniä tuhansia varakkailta miehiltä
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/nainen-huijasi-kymmenia-tuhan...

Vierailija

Ei siinä ole mitään pahaa jos on hyväntahtoinen ja uskoo ihmisten hyvyyteen - rajansa toki kaikelle. Ottaa kyllä päähän tommoset kieroilevat kusipäät jotka huijaa muita - suurin osa ihmisistä ajaa vaan omaa etuaan - sairasta.

Uusimmat

Suosituimmat