Oletteko synnyttäneet pillu karvaisena? :/

Vierailija

Eli otsikossa kysymys... Odotan esikoista viimeisilläni, olen nuori ja hoikka itsestäni huoltapitävä nainen, ja koko aikuisikäni olen ollut posliini, vähintään siistitty sievä kiitorata. Nyt vaan vatsan kasvaessa ajelu on käynyt mileti mahdottomaksi, enkä kehtaa miestänikään pyytää sitä tekemään. Kosmetologeille en viitsi moisesta hommasta maksaa.
Eli, kysynkin nyt, oletteko lähinnä nyt te nuoret ja kauniit synnyttäneet karvaisella pillulla? Miten siihen on suhtauduttu? Kehtaako oikeasti?

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Itse ajelin peilin kanssa ihan viimeisilläni kun olin :D aikamoinen operaatio oli ja aikaa meni mutta eipä tarvonut sitten hirveen pehkon kanssa mennä synnyttämään.

Vierailija

Kai tää on vitsi? Itsekin mietin välillä ihan helvetin tyhmiä juttuja, mutta tää vei kyllä voiton! 👏🏼

Vierailija

Kuulehan, hoitohenkilökunta on nähnyt jos jonkinlaista alapäätä posliininsta rämemajavaan, joten karvoituksesi ei todennäköisesti kiinnosta pätkän vertaa. Korkeintaan sen verran, että he tarpeen vaatiessa ajavat osan pois.

Vierailija

80-90-lukujen taitteessa puhuttiin kavereidn kanssa vähän noloina siitä, että kun kuulemma laitoksella on sitten tapana ajaa karvat pois. Siitä ajateltiin, että on hieman noloa, kun ei sitten kehtaa pitkään aikaan käydä esim. uimassa, jos muut näkevät karvattoman elimen.

Vierailija

Kuule, sinä nuori ja kaunis synnyttäjä, pikkuvauva-aikana et ehdi miettimään tuollaisia. Silloin ei ole mitään väliä rehottaako puska, onko meinannut, mitä on päällä jne.
Vain sillä on väliä, että vauva tulee hoidettua hyvin ja itse saa edes joskus nukkua.

Vierailija

No en todellakaan ole jaksanut mitään posliinia alkaa väsäämään sen maha kanssa :D ihan puskana menin ja hyvä niin.

Vierailija

Tee se heti, sillä voitkin joutua yllättäen ja nopeastikin lähteä synnyttämään. Siinä sitten majava levällään kaikkien pällisteltävänä. Se on kyllä ehdottomasti kaikkein kauhein skenaario mitä voisi synnytyksessä tapahtua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse ajelin peilin kanssa ihan viimeisilläni kun olin :D aikamoinen operaatio oli ja aikaa meni mutta eipä tarvonut sitten hirveen pehkon kanssa mennä synnyttämään.

Ihan kiva sänkipelto oli, juu. Muistan kyllä :D

t. kätilö

Vierailija

Eikö se vaaranna jo lapsen terveyden? Mitä lie örkkejä ja bakteereja siellä puskassa piilee.. pois vain kaikki karvat!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuule, sinä nuori ja kaunis synnyttäjä, pikkuvauva-aikana et ehdi miettimään tuollaisia. Silloin ei ole mitään väliä rehottaako puska, onko meinannut, mitä on päällä jne.
Vain sillä on väliä, että vauva tulee hoidettua hyvin ja itse saa edes joskus nukkua.

Meinannut=meikannut

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat