Käyttävätkö miehenne/poikanne pikkukalsareita pitkien alla?

Vierailija

Tuli tänään lapsista ystävän kanssa puheeksi. Siis meillä käytetään jompia kumpia sään mukaan, päivittäin ne vaihdetaan. Olemmeko poikkeus? Ei ole tullut mieleenkään, että pitkien alle pitäisi pojalle laittaa lyhyet eikä mieskään kyllä niin tee. Ymmärtääkseni pitkät kalsarit on ihan alusvaate (niissä on se reikäkin pippelille...)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kyllä meillä käyttää niin mies kuin  pojatkin pikkuhousuja kalsareitten alla..ovat aina käyttänee ja tulevat käyttämään..tykkäävät niin.

Vierailija

No laitatko itse pikkarit pitkien alushousujen/sukkahousujen alle? Mun mielestä ihan itsestäänselvyys että siellä alla on ne pikkarit kans.

Vierailija

Mieheni ei käytä pikkualkkareita pitkien alla. Minusta kummallista. Niitä pieniä vois sitten vaihtaa paljon useammin.

En puutu, mutta jos mulla olisi poika, olisin ottanut selvää, olisiko aivan outoa pitää.pikkualkkareita myös. Ellei, olisin käskenyt käyttää.

Vierailija

Minä naisena laitan pikkarit ja päälle sukkikset/legginsit, mutta oikeasti luulin kaikkien miesten käyttävän pitkiä kalsareita ihan alushousuina. En ole keltään mieheltä koskaan asiaa kysellyt.

Vierailija

Meillä isä ja poika molemmat käyttävät pikkareita pitkien kalsareiden alla. Pikkarit vaihdetaan päivittäin, pitkiä kalsareita ei.

Vierailija

Lyhyet alle. Lyhyet vaihdetaan päivittäin, pitkiä pidetään pari-kolme päivää, sen mukaan miten hikoilee. Sama naisväellä, pitkien kalsareiden alla pikkuhousut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No laitatko itse pikkarit pitkien alushousujen/sukkahousujen alle? Mun mielestä ihan itsestäänselvyys että siellä alla on ne pikkarit kans.

No kyllä, mutta on se naisella vähän eri juttu kuitenkin. Mies ei kyllä noin tekisi suin surminkaan, kuulemma hautuisi pallit :D Oon siis kuvitellut että tuo mun miehen tapa on yleinenkin. Harvemmin näitä keltään kyselee :)

Vierailija

Kyllä pitkien kalsarien alle laitetaan pikkukalsarit. Toivottavasti teidän miehet edes vaihtaa joka päivä ne pitkät kalsarit! Hyi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä näen pitkät kalsarit kerrastona, joka lisätään housujen ja alushousujen väliin talvella.

Puhutaan myös välihousuista. Vetääkö noi legginsihirmut kanssa "kommandona" tuolla? Yääk.

Teräsmies

Itsehän töissä ollessani puen pikkukalsarit pitkien kalsareiden päälle, näin tekevät myös useat kollegani joista mainittakoon esimerkiksi batman

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat