Miltä näyttää nainen jonka vaatekoko on 64?

Vierailija

Tarkoitus ei ole olla ilkeä tai vittuilla kenellekään, mutta en voinut olla ihmettelemättä kun huomasin uusimmassa Cellbesin kuvastossa että naisten vaatteissa koot olivat 34-64. Vaikea jotenkin kuvitella sen kokoinen nainen.

Kommentit (11)

Vierailija

No minä olin aikoinani kokoa 62-64, ja näytin kai lähinnä siltä, että olisi pinottu pehmeitä palloja päällekkäin. Pituutta 172 cm ja painoa melkein 200 kiloa. Aika kurjaahan se elämä sellaisena oli, enemmäkseen kyllä muiden ihmisten takia. En suosittele kenellekään.

Vierailija

Minä olen 172cm ja painan 130kg ja mulla on vaatteet kokoa 52-56 riippuen mallista, varmaan jos olisin parikymmentä senttiä lyhyempi pitäis ostaa vielä isompia vaatteita. Meillä töissä on todella iso mies, on pitkä ja leveyttä reilusti, en tiedä yhtään mikä vaatekoko mahtaa olla mutta painoa hänellä on varmaan 170kg paikkeilla, sen kokoista naista en tiedä olenko koskaan nähnyt. 

Vierailija

Jotenkin oon hölmönä kuvitellut että naisten koot loppuu johkun 50 paikkeille ja että ne sitä kokoa käyttävät ovat niitä 200 kiloisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oon hölmönä kuvitellut että naisten koot loppuu johkun 50 paikkeille ja että ne sitä kokoa käyttävät ovat niitä 200 kiloisia.

Hämmentävää. Itse käytin kokoa 50 kun painoin noin 110 kg.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minä olin aikoinani kokoa 62-64, ja näytin kai lähinnä siltä, että olisi pinottu pehmeitä palloja päällekkäin. Pituutta 172 cm ja painoa melkein 200 kiloa. Aika kurjaahan se elämä sellaisena oli, enemmäkseen kyllä muiden ihmisten takia. En suosittele kenellekään.

Niin ja omia kuvia en tänne viitsi laittaa, mutta jos ap kaipaat kuvaviitettä, niin arvioisin että linkin takaa löytyvä nainen on suunnilleen kokoa 62/64 tuossa kuvassa missä hänellä on lila paita ja farkut: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1174210/30-stone-mother-feeds-ba...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ja omia kuvia en tänne viitsi laittaa, mutta jos ap kaipaat kuvaviitettä, niin arvioisin että linkin takaa löytyvä nainen on suunnilleen kokoa 62/64 tuossa kuvassa missä hänellä on lila paita ja farkut: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1174210/30-stone-mother-feeds-ba...
Ohoh! Miten tuon kokoinen voi saada kolmoset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin, sepä se kun laihat kuvittelevat että satakiloinen on ihan järkyttävän iso liikkuva vuori. Eivätkä tajua että myös pituus vaikuttaa ulkonäköön.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat