tuttavan kaksosten toiset nimet Romeo ja.Julia :-D

Vierailija

Huomasin vauvakirjasta ja hitto että oli vaikea pitää pokka..!

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kivat mun mielestä, tykkään Romeo-nimestä paljon.

uskon, että ap;n pointti ei ollut se että nimet olisivat rumia vaan se, että Romeo & Julia  olivat rakastavaiset jotka päätyivät itsemurhaan .. eli en itse laittaisi kaksosille, en edes toisiksi nimiksi !

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

uskon, että ap;n pointti ei ollut se että nimet olisivat rumia vaan se, että Romeo & Julia  olivat rakastavaiset jotka päätyivät itsemurhaan .. eli en itse laittaisi kaksosille, en edes toisiksi nimiksi !

Sinun logiikalla lähes kaikki nimet ovat käyttökelvottomia, kirjallisuudessa itsemurhia, murhia jne. tekevät monen nimiset ihmiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen tuo sama. Melkein kuin vihjaisi johonkin sisarusten väliseen sukurutsaan tuolla nimivalinnalla.

Vierailija

anna kun arvaan : joku wt-äiti kyseessä? vailla yleissivistystä?

lasten etunimet ovat varmaan Nico ja Jade...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen tuo sama. Melkein kuin vihjaisi johonkin sisarusten väliseen sukurutsaan tuolla nimivalinnalla.

Kertoo kyllä kuulijan likaisesta mielestä jos tällaista tulee mieleen.

Uusimmat

Suosituimmat