haluan laihtua 3 kg kahdessa viikossa - auttakaa!!

Vierailija

Nyt on hyvät neuvot kalliit - eli muutkin kuin että kuluta enemmän kuin syöt. Mulla on n. 5 kg liikaa painoa ja nää viimeiset kilot ei meinaa lähteä sitten millään. Syön terveellisesti ja liikun joka päivä. Osaako kukaan auttaa??

Kommentit (14)

Vierailija

Nesteet saa ainakin pois, mutta tuota määrää rasvaa ei. Jollain kaalikeittokuurilla tai vetämällä hiilarit ihan minimiin nesteet lähtee yhdessä sujauksessa, mutta tulevat tietenkin takaisin kun alkaa taas syödä hiilaria yms.

Vierailija

Mikä kiire ne on kahdessa viikossa pudottaa? Kaksi kuukautta olisi järkevämpi tavoite.

Mutta jos pakko on, niin rupeapa kahden viikon nestepaastolle ja liiku hullun lailla, aerobista siis. Kuntopyörää ainakin tunti päivässä.

Vierailija

Ne kolme kiloa eivät muille näy, joten aika turhaa stressiä. Entä jos kohteessa sataa koko viikon? Siinä paljon bikinikroppaa näytellä... Voi olla, että olet saavuttanut kehosi ihannepainon, jossa se toimii parhaiten ja laihtuminen on siksi todella vaikeaa.

Vierailija

Minulla lähti lähemmäs neljä kiloa alle kahdessa viikossa (69 kg ---> n. 65 kg) , kun olin Foreverin FIT1 kuurilla. Siinä Foreverin paketissa on kaikkea kallista sälää, mitä nyt karsisin, varmaan voi tehdä halvemmallakin. Jos saisit jostain sen opaskirjasen...? 

Ja kyllä, tuli kilot takaisin, kun en herkut maistuu edelleen. Mutta jos tarve on puristaa pari kiloa ilman pitkän tähtäimen suunnitelmaa, niin tuolla onnistuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahdessa viikossa?

Niinkin banaali syy kuin etelänmatka.

Ap

No miksi ne pitää ennen matkaa laihduttaa?

Ennen matkaa poistat nesteet jollain kitukuurilla, matkalla otat rennosti, syöt hyvin ja ryyppäät päälle, ja turpoat heti ensimmäisenä päivänä takaisin sen mitä luulit laihtuneesi. Ja ne vaatteet, joihin matkan aattopäivänä juuri ja juuri sait itsesi sullottua, ei enää mahdukaan, vetskari leviää tai housu repeää peffasta ja matka on pilalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne kolme kiloa eivät muille näy, joten aika turhaa stressiä. Entä jos kohteessa sataa koko viikon? Siinä paljon bikinikroppaa näytellä... Voi olla, että olet saavuttanut kehosi ihannepainon, jossa se toimii parhaiten ja laihtuminen on siksi todella vaikeaa.

No tuota oon miettinyt, bmi on 22.6 eli ihan ok joskin vois olla alempikin. Ehkä nää vikat kilot ei vaan lähde ilman paljon kovempaa liikuntaa tai urheilua.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juo 4 päivän ajan pelkkää greippimehua ja vettä (litra/3 litraa) ja sen jälkeen hiilihydraatit minimiin, tilalle proteiineja.

Kiitos konkretiasta.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat