Mitenkäs teidän laihduttelut sujuu? :)

Vierailija

Pidempään laihduttaneet tai vuodenvaihteessa/maanantaina/milloin vain aloittaneet, mitenkä menee? Mitä olette esim. tänään syöneet ja miten liikkuneet? Mielitekoja? Onnistumisia tai vastoinkäymisiä?

Kommentit (4)

Vierailija

Tänään eka päivä, syömiset ihan ok! Ulkona on niin kylmä, ettei oikein kävelemään viitsisi lähteä, mutta jonkun kotijumpan tekisi.

Vierailija

Joulun jälkeen aloitin, painoa on lähtenyt 3 kg. Tänään söin aamulla vadelmarahkaa (maitorahka, pakastevadelmat, vanilja + karppisokeri), keitetty kananmuna, kolme kirsikkatomaattia, 4 ohutta viipaletta porsaan ulkofilettä sekä kahvin. Yhteensä 167 kcal. Lounaaksi maissia, kruunukasviksia (sellanen pakastejuttu) ja stroganoffia. Jälkkäriksi kaurakeksi ja kahvi. Lounas yhteensä 266 kcal. Nyt pitäisi alkaa laittaa päivällistä. Paistan naudan ulkofilepihvejä ja sipulia, lisäksi chimichurrikastiketta sekä salaattia. Tälle päivälle on varaa syödä vielä 847 kcal. Kaksi kertaa olen käynyt koiran kanssa lenkillä tänään. Vastoinkäymisiä ei ole ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joulun jälkeen aloitin, painoa on lähtenyt 3 kg. Tänään söin aamulla vadelmarahkaa (maitorahka, pakastevadelmat, vanilja + karppisokeri), keitetty kananmuna, kolme kirsikkatomaattia, 4 ohutta viipaletta porsaan ulkofilettä sekä kahvin. Yhteensä 167 kcal. Lounaaksi maissia, kruunukasviksia (sellanen pakastejuttu) ja stroganoffia. Jälkkäriksi kaurakeksi ja kahvi. Lounas yhteensä 266 kcal. Nyt pitäisi alkaa laittaa päivällistä. Paistan naudan ulkofilepihvejä ja sipulia, lisäksi chimichurrikastiketta sekä salaattia. Tälle päivälle on varaa syödä vielä 847 kcal. Kaksi kertaa olen käynyt koiran kanssa lenkillä tänään. Vastoinkäymisiä ei ole ollut.

Lisään vielä, että mitään erityisiä mielitekojakaan ei ole ollut, koska mikään ei ole kiellettyä.

Vierailija

Ihan kivasti on mennyt, pudotus uudenvuodenpäivästä 2,7 kiloa. Kävelin ulkona noin 50 minuuttia pakkasesta huolimatta ja lisäksi poljen kuntopyörää television edessä. Olen syönyt kaurapuuroa, maksapasteijaa, pastaa tomaattikastikkeella, rahkaa, hedelmiä ja vähän suklaatakin. Pudotettavaa olisi vielä noin 14 kiloa.

Uusimmat

Suosituimmat