Lapsella vaimeat mustuaisreaktiot sekä vaimeat polvi yms. refleksit

Vierailija

Mistä voi kertoa? Näkökentässä myös juuri ja juuri normaaliksi luokiteltavat sokeat alueet. Myöskään polvi yms. Refleksejä ei juurikaan ole. Liityy kai parasympaattiseen hermostoon mutta mistä tällainen voisi kertoa. On siis äärimmäisen rauhallinen ylipäätään.

Kommentit (10)

Vierailija

Silmälääkäri sanoi että kaikki kunnossa mutta nyt tuli teksti kotiin ja siinä lukee vaimeista mustuaisreaktioista ja sokeista alueista. Kaikki normaalirajoissa (tarkoittaako että juuri ja juuri nornaalirajoissa?).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa neurologin caselta.

Neurologi ohjasi tuonne silmälääkärikle ja tosiaan silmälääkäri sanoi että kaikki hyvin. Itse tietty tarkkaan luin tuon paperin ja yhdistelin toisten lääkäreiden huomioihin hitaista reflekseistä. Lääkärien tietämys loppu joten kyselen lähinnä kokemuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Neurologi ohjasi tuonne silmälääkärikle ja tosiaan silmälääkäri sanoi että kaikki hyvin. Itse tietty tarkkaan luin tuon paperin ja yhdistelin toisten lääkäreiden huomioihin hitaista reflekseistä. Lääkärien tietämys loppu joten kyselen lähinnä kokemuksia.

Lapsen ikä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsen ikä?

12

Vierailija

Voiko rauhallinen luonne ja rauhallinen parasympaattinen hermosto olla yhteydessä ilman sen suurempaa syytä? Eli on kaikissa toimissa rauhallinen, ei hermostu ikinä tms.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat