luuserit jotka valittaa naisista että on "liian lihaksikas"

Vierailija

voiko typerämpää olla? ei ole olemassa liian lihaksikasta.. kummallista että tästä valitetaan mutta ylipaino on sitten ihan ok.

sitten nämä kuittailijat on yleensä kateellisia pullukoita naisia tai hintelöjä kukkakeppi "miehiä"

Kommentit (11)

Vierailija

Itse olen lihaksikas nainen, eikä kukaan ole 30 vuoden aikana tullut kuittailemaan, joten en osaa samaistua.

Jotenkin tuntuu, että ylipainoiset sitä kuittailua joutuvat enemmän kuuntelemaan...

Vierailija

Mun mielestä lihaksikas naisvartalo ei ole se kaunein ja seksikkäin, ja jos mun mielipide sua harmittaa niin voivoi...

Mun mielestä kenenkään ulkonäöstä ei tulisi valittaa, ei liian löysäksi,lihaksikkaaksi tai kuihtuneeksi...

Vierailija

Makuja on monia. Joidenkin mielestä tietyn rajan yli menevä lihaksikkuus ei ole hyvännäköistä. Miksi tämä mielipide tekee jostakin jollain tavalla luuserin? Mielipiteitä ei saa olla?

Vierailija

Eihän lihaksikkaissa naisissa mitään pahaa ole, mutta jos ne lihakset on hankittu dopingin avulla niin sitten on ongelmia luvassa ja naisellisuus uhattuna.

Vierailija

Luonnon laki. Miehen pitää aina olla parempi. Miltä se näyttäis jos hernekeppimiehellä on lihaksikas nainen. Kaikki naurais sille ääneen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat