Poistin työkaverin fb-kavereista

Vierailija

Poistin facebook-kavereista työkaverini, joka ei koskaan päivitä yhtään mitään, ei koskaan tykkää mistään/kommentoi mihinkään mitään minun päivityksistäni eikä kenenkään muunkaan yhteisen kaverimme jutuista. Yksi työkaverimme sai lapsen, eikä tämä pässi noteerannut sitäkään mitenkään!! Siellä facebookissa hän aina kuitenkin on kun tietää kaikkien jutuista kaiken kyllä eli on haamuna taustalla kyttäämässä vain muiden juttuja. Miksi tällaiset ovat facebookissa??

Kommentit (10)

Vierailija

Koska ihmisiä kiinnosti päivitellä fb:tä ahkeraan viisi vuotta sitten. Ne jotka nykyään päivittelee on näitä myöhäisliittyneitä.

Vierailija

No just sen juoruilun takia. En mäkään mitään siellä itsestäni kerro, koska muut kertoo itsestään ilman muakin. Niistä saa sitten kivoja juttuja kahvipöytään. Sunnuntaiaamuna varsinkin kannattaa tsekata facebook, sieltä saattaa löytyä joku kultaakin kalliimpi ihmissuhdetilityskännipäivitys.

Vierailija

Muuttuiko elämä nyt jotenkin kun poistit yhden ihmiset ? Koitko valaistuksen ?
Mitä hyötyä poistamisesta sinulle oli ?
Ei kaikki viitsi peukutella höpö höpö juttuja mutta poistat sen takia ?
Elämää muuallakin ?

Tulee mieleen yks tuore äiti joka poisti kaikki jotka eivät olleet vuoteen,tykänneet hänen jutuista. Eikä siinä kaikki. Lähetti myös tämän viestin poistaneille.

Vierailija

Kivi putosi sydämeltä kun poistin hänet sieltä. Eipähän saa tietää enää mitään minun yksityiselämään liittyviä juttuja, kuten en minäkään tiedä hänen. -AP

Vierailija

Ehkä hän vaan käyttää facebookia eri lailla kuin sinä. Mun pikkusisko (21v) on facebookissa, mutta ei ikinä koskaan päivitä mitään eikä edes lue kenenkään päivityksiä. Hän on ilmeisesti jopa laittanut seinänsä sellaiseksi ettei kenenkään kaverin päivitykset näy (onkohan se edes mahdollista..). No, miksi hän sitten facebookissa?

Hän harrastaa paria sellaista juttua, joidenka kaikki tapahtumat ja systeemit on siellä facessa. Se on kuulemma syy olla facebookissa. Ihan hyvä syy minusta.

Ehkä ap:n työkaverikin on tämmöinen tapaus?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muuttuiko elämä nyt jotenkin kun poistit yhden ihmiset ? Koitko valaistuksen ?
Mitä hyötyä poistamisesta sinulle oli ?
Ei kaikki viitsi peukutella höpö höpö juttuja mutta poistat sen takia ?
Elämää muuallakin ?

Tulee mieleen yks tuore äiti joka poisti kaikki jotka eivät olleet vuoteen,tykänneet hänen jutuista. Eikä siinä kaikki. Lähetti myös tämän viestin poistaneille.

Ei hemmetti :::::D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän vaan käyttää facebookia eri lailla kuin sinä. Mun pikkusisko (21v) on facebookissa, mutta ei ikinä koskaan päivitä mitään eikä edes lue kenenkään päivityksiä. Hän on ilmeisesti jopa laittanut seinänsä sellaiseksi ettei kenenkään kaverin päivitykset näy (onkohan se edes mahdollista..). No, miksi hän sitten facebookissa?

Hän harrastaa paria sellaista juttua, joidenka kaikki tapahtumat ja systeemit on siellä facessa. Se on kuulemma syy olla facebookissa. Ihan hyvä syy minusta.

Ehkä ap:n työkaverikin on tämmöinen tapaus?

Mä teen noin. Olen piilottanut kaikkien päivitykset (en ole viitsinyt kavereita poistaa koska sitten tulee urputusta siitä). Käytän facebookia parin harrasteryhmän ja kirppisten takia.

Vierailija

Meillä on harrastuksessa myös muutama vanhempi myöhään liittynyt. Juurikin sen takia että harrastuksessa facebookia hyödynnetään. Ja itsekin sanoneet, että erinomainen kanava organisoimiseen.

Uusimmat

Suosituimmat