Miksi ihmisille tulee finnejä? Onko niillä jokin symbolinen merkitys?

Vierailija

Niin?

Kommentit (14)

Vierailija

Minulla ainakin kertoi hormoniepätasapainosta. E-pillerit oli pakko aloittaa parin vuoden tauon jälkeen kun meni niin pahaksi ettei ulkona pystynyt olla häpeämättä.

Kaiken lisäksi oli tosi mukava kuunnella luokkalaisten taivastelua ja kuinka he varmaan tyyliin kuolisivat jos joutuisivat kärsimään aknesta! Näille tyhjäpäille yksikin finni oli itkun aihe.

Vierailija

Finnit ei kerro rasvaisesta ruokavaliosta. Järsin niistä nuorena vuosia melko pahasti ja söin normaalia kotiruokaa. Kai se on joku hormonaalinen juttu.

Vierailija

No perkele sen kun tietäisi! 
Mulla on tällä hetkellä niin monta kostajaa rinnassa, selässä, niskassa ja naamassa että en kestä enää! Mä olen 33-vuotias, ei mun enää kuulu kärsiä tällaisesta! Ääääääääääääääh!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä niin monta kostajaa rinnassa, selässä, niskassa ja naamassa että en kestä enää! Mä olen 33-vuotias, ei mun enää kuulu kärsiä tällaisesta! Ääääääääääääääh!

Mitä sä itket, me muuthan sun lärviä joudutaan katselemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä sä itket, me muuthan sun lärviä joudutaan katselemaan.

Buahahah, mua ei kuule voisi vähempää kiinnostaa mitä joku avmamma on mieltä mun finnisestä ja rupisesta naamasta :D

Uusimmat

Suosituimmat