Mikä miestäni vaivaa?? Kertokaa nyt viisaammat

Vierailija

Päätin kuitenkin tehdä oman ketjun, vaikka tekstini löytyy myös tuosta yhdestä ketjusta

Jos minä valitan vaikka jotain särkyä tms tai kerron jostain ikävästä tapahtumasta niin mieheni on vain hiljaa, ei siis edes "voi ei" tms sano, vaan on ihan hiljaa. Sitten tulee hetki kun hänellä särkee pää, niin minä automaattisesti voivottelen tai jotenkin osoitan sitä, että minusta tuntuu pahalta kun hänellä on sellainen.

Viimeisin oli sellainen, kun minulla alkoi sattumaan mahaan yhtäkkiä ihan jumalattomasti, valittelin sitä siinä sitten ja kuljin kumarassa kun ei muutoin voinut (mies ei kommentoinut asiaa mitenkään, tapansa mukaan oli vain hiljaa), niin sohvalle istuessamme mies alkoi hipelöimään minua, johon suutahdin ja mies sitten kysyi, että "no mikä nyt", niin sanoin, että mulla on edelleenkin se maha ihan jumalattoman kipeä. Kuin hän ei kuuntelisi minua ollenkaan jos valitan jostain kivusta/särystä/vaivasta/tapahtumasta.

Yleensä sanotaan edes jotain (aijaa, voi että, onko vielä kipeä), sama juttu koskee lähes kaikkea, myös silloin on tuollainen jos kerron jostain tapahtumasta. Ja on ollut tuollainen aina, suhteen alkuaikoina jo keskustelu ajautui siihen, että mitä tapaturmia meille on pienenä sattunut, kerroin sitten omastani johon mieheni ei sanonut sanallakaan mitään (ihmettelin silloin vähän),hän kun taas kertoi omastaan, niin minulle ja varmaan kaikille muillekkin tulee automaattisesti jokin reaktio, eikä kukaan vain istu hiljaa tuppisuuna.

6v yhdessäolon jälkeen olen jo tottunut tähän yksinpuheluun tietyissä asioissa, mutta osaisiko joku kertoa, että mistä tässä voisi olla kyse? Ei voi olla siitäkään, että valittaisin kivuista yms liian usein, koska oli jo aivan suhteen alkuvaiheessa tuollainen. Pelkääkö sanovansa jotain väärin? Onko vain empatiakyvytön vai mistä ihmeestä voi olla kyse

Kommentit (4)

Vierailija

Ei meilläkään aikusille voivotella, lähinnä kysytään ootko jo ottanut Buranan, "pitäskö sun menneä nukkumaan" tyyppistä keskustelua  tms.

Vierailija

Koska miehiä ei vaan ihan oikeasti kiinnosta tippaakaan.

Miehet kokee naiset pelkkänä rasitteena, paitsi silloin kun niiltä lohkeaa seksiä.

Vierailija

Ööö...kuulostaa ihan perus normi tavalliselta mieheltä!!Ne on tollasii ja piste,ei voi mitään..se on naisten juttu empaattisuus ja toisten kipujen voivottelu ja huhhuttelu..kuin myös esittäminen,kuljen kippurassa kun oon niin voi kipee..(teen samaa,en tiä miksi)

sun mies ois harrastanut sun kans sitä seksiä vaikka olisi kärsinyt mahakivusta jos sinä olisit tehnyt aloitteen!!!Kysy vaikka siltä!Ei ne aattele samalla tavalla kuin me naiset mut voit olla varma et tosi tosi tosi paikan tullen se on mies ja tekee silloin kun tarvii!..ei silloin kun meillä naisilla on masu pipi..ei ne vaa toimi niin!

Ja me naiset ollaan kuitenkin jostain syystä hirveitä esittään et saatais miehen huomia ja aamen näin olkoon!

T.17 vuotta samaa kattellu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat