muita joille on tullut ryppyjä ihan yhtäkkiä? mikä neuvoksi?

Vierailija

Mulla ei kesällä vielä ollut mitään selkeitä uurteita otsassa. Nyt ne on ihan järkyttävät jos kohottaa kulmia! Normaali-ilmeelläkin näkyy selvästi. Ennen olin aina nuoren näköinen, nyt nelikymppiset ukot on alkaneet flirttailla. Olen 28! Nyt näytän mielestäni ikäistäni n. viisi vuotta vanhemmalta. Jokin aika sitten näytin vielä muutaman vuoden nuoremmalta.
Todellakin tämä epäimarteleva muutos surettaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Johtuu todennäköisemmin talvesta ja ihon kuivumisesta kuin jostain äkkirupsahtamisesta. Pidä huoli ihon kosteutuksesta ja juo vettä enemmän.

Vierailija

Täytän 28v tänä vuonna ja sama ongelma. :( Olen epätoivoissani ostanut lidlin ryppyvoiteita ja koitan olla mahdollisimman ilmeetön vapaa-aikanani.

Viimeisin hankinta oli poistomyynnistä tuollainen mikroneula-rolleri. En ole vielä kokeillut joten tuloksista en voi kertoa.

Olisipa edes puoliso niin tämä ei tuntuisi niin pahalta. Nyt tuntuu että rupsahtaminen estää kumppanin löytymisen lopullisesti.

Vierailija

Mullehan löytyi kohtalotovereita! <3
Toivottavasti osa ongelmasta olisi talven tekosia. Muina talvina, nuorempana ei kyllä ollut kyseistä ongelmaa koskaan...
Mulla sama juttu, että kumppania ei ole. Ennen oli ihan kiva sinkkuna, mutta nyt kun mielenkiinto herää lähinnä niissä vanhemmissa miehissä, ei niin mieltä ylentävää. Mun pitäisi tinderiinkin vaihtaa kuvat nykyistä totuutta vastaaviin :l Ap

Vierailija

Se johtuu siit, että -tadaaa- meille tulee ikää! Voit kosteuttaa jne, mutta mitään poppakonsteja ei kirurginveitsen, täyteaineiden ja botuliinin lisäksi ole. T. myös 28

Uusimmat

Suosituimmat