Suuttuiko mies aiheesta?

Vierailija

Miehelläni on tapana jaaritella. Hän on myös ärsyttävä sen suhteen, ettei koskaan kysy minulta että "mitä sinulle kuuluu" tai "mites on tämä päivä mennyt".

Tänään kerroin hänelle ensi viikon muuttuneista työkuvioista (mies ei kysynyt, ei juuri koskaan kysy työasioistani). Mies vastasi "jaa".

Sitten hän alkaa kertomaan omasta työjutusta, tuttuun tapaan jaarittelee ja vetää siihen mukaan nimeltä mainiten tyyppejä, joita todellakaan en ymmärrä, puhuu sellaista oman alansa kieltä ja viljelee sanoja, joita en todellakaan ymmärrä kunnes sitten vaan sanon että "mene asiaan!" vähän napauttamalla joo, mutta kuitenkin.

No mies sitten leikkii marttyyria ja sanoo että "antaa olla" eikä kerro mitään. Pyydän anteeksi. Ei auta, ei halua kertoa ja nyt lähti tuonne -34 pakkaseen lenkille "kun haluaa olla yksin". Vittu mikä pelle!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Mun mies on ihan samanlainen jaarittelija ja yleensä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. mitään tärkeää tuskin on jäänyt kuulematta tällä menetelmällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ihan samanlainen jaarittelija ja yleensä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. mitään tärkeää tuskin on jäänyt kuulematta tällä menetelmällä.

No niin minäkin yleensä teen. Tänään otti pattiin kun ei yhtään ole kiinnostunut minun jutuista, mutta mun pitää kuunnella sen besserwisseröinnit omasta työstään.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on samanlainen jaarittelia mutta yritäpä olla kuuntelematta niin turpaan tulee..

Joo, jotenkin puuduttavaa. Miehelläni on tapana vielä puhua niinkuin tuntisin ne ihmiset kenestä puhuu ja sitten niitä työjuttuja selittää, kuin tajuaisin mistä se puhuu. Toista kertaa en sitä virhettä tee, että kysyn mitä joku juttu tarkoittaa. Sitten sitä juttua riittää piiitkä tovi. Ja mies pöyhii höyheniään kun saa selittää tietämättömälle asioita, joista hän tietää paljon.
Ap

Vierailija

Ymmärrän, miksi tuo on rasittavaa, mutta kannattaisiko näpäyttelyn sijasta puhua suoraan itse asiasta.
Kumpi sinua siinä enemmän haittaa, sekö ettei mies ole sinun työstäsi pätkääkään kiinnostunut vai se, että hän selittää sinulle työstään, josta sinä et ole kiinnostunut?

Vähän riippuen siitä, kumpi ärsyttää enemmän, voisit sanoa joko että "hei, olet rakas, mutta sun työsi ja työkaverisi ovat minulle aivan outoja, joten vähän vähemmän yksityiskohtaiset kuulumisetkin riittäisivät, olisi kivempi jutella kanssasi jostakin yhteisestä asiasta enemmän."

Tai:"Hei huomasitko äsken, että sinua ei yhtään kiinnostanut keskustella mun työasioista, mutta omasta työstäsi ja työkavereistasi puhut pitkään ja perusteellisesti, vaikka en heitä tunne lainkaan, enkä ymmärrä työsi yksityiskohtia. Minusta tämä ei ole tasapuolista, ja tulee helposti tunne, että et arvosta minun ammattiani ja työtäni ollenkaan."

Nosta kissa pöydälle, se on rehti tapa.

Ja Uudelleen

Miten te ihmiset sitten pariudutte tällasten kanssa? Itsellä jos olisi nainen odottaisin häntä eteisessä ja kun hän tulisi suutelisin hänen kaulaansa ja kantaisin sänkyyn ja takoisin muutaman orgasmin häneen lihaksikkaalla kehollani. Hikisinä vierekkäin maatessamme kysyisin häneltä päivän kuulumiset ja valmistautuisin ottamaan hänet uudelleen.

Vierailija

No kumarrus vaan kaikille teille jotka jaksatte aina olla niin kohteliaita ja miettiä tarkkaan, miten milloinkin joku asia sanotaan ja otetaan esille.
Te ette varmaan koskaan sano sellaista, mikä kaduttaa? Ja mä pyysin anteeksi. Mielestäni yuo oli muutenkin ihan mitätön juttu, jonka mies normaalisti olisi voinut hoitaa esim. nauramalla ja piikittelemällä takaisin eikä mököttämällä niinkuin 13-vuotias neiti.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kumarrus vaan kaikille teille jotka jaksatte aina olla niin kohteliaita ja miettiä tarkkaan, miten milloinkin joku asia sanotaan ja otetaan esille.
Te ette varmaan koskaan sano sellaista, mikä kaduttaa? Ja mä pyysin anteeksi. Mielestäni yuo oli muutenkin ihan mitätön juttu, jonka mies normaalisti olisi voinut hoitaa esim. nauramalla ja piikittelemällä takaisin eikä mököttämällä niinkuin 13-vuotias neiti.

Ap

Kun seukkaa man bitchin kanssa millä estrogeeni taso on korkeammalla kuin testotasot niin silloin mökötetään. Mies taas osaa sovitella, kuten diplomaatti.

Vierailija

Ja Uudelleen kirjoitti:
Miten te ihmiset sitten pariudutte tällasten kanssa? Itsellä jos olisi nainen odottaisin häntä eteisessä ja kun hän tulisi suutelisin hänen kaulaansa ja kantaisin sänkyyn ja takoisin muutaman orgasmin häneen lihaksikkaalla kehollani. Hikisinä vierekkäin maatessamme kysyisin häneltä päivän kuulumiset ja valmistautuisin ottamaan hänet uudelleen.

Sellaset voimafantasiat löyty sieltä. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja Uudelleen kirjoitti:

Onko tämä sitten ihan mahdoton ajatus jonkun mielestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Uudelleen kirjoitti:

Onko tämä sitten ihan mahdoton ajatus jonkun mielestä?

Lapsiperheessä mahdoton :D

Vierailija

Mä niin ymmärrän sua tossa "vittu mikä pelle" hyvin kiteytetty koko homma. Mies Pöyhistelee omaa tarinaansa (ja pitkää kuin nälkävuosi) mutta ei sitten yhtään kiinnosta kuunnella sua. Ei kato jaksa keskittyä. Meillä homma toimii hyvin ja välillä antaa vaan olla. Aiemmin kysyin, että miten sä luulet että tää homma toimii jos sua ei kiinnosta pätkääkään mun jutut, millä energialla mä muka kuuntelisin sun jutut? Kultakalakin jaksaa keskittyä kaheksan sekuntia..

Ja se marttyyri-ilveily, mä haluan olla yksin. Ziisus. Mun silmissä mies on ihan pelle kun lähtee vasiten vääntämään draamaa. Yäk, yäk, yäk.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat