Mitä työsuhde-etuja sinulla on?

Vierailija

Minulla ei mitään mainitsemisen arvoista. Muutama kuukaus on opetuksetonta aikaa jolloin voi tehdä ihan muuta.
Ope

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Työsuhdepuhelin ja -netti, lounassetelit, liikunta- ja kulttuurisetelit (tai oikeammin sellainen muoviläpyskä), läppäri, varsin kattava työterveyshuolto (sisältää myös hammashoidon). 

Vierailija

Kännykkä, netti, lounas, työterveyshuolto sekä oikeus laskea joka päivä yksi työmatkatunti työajaksi. Sitä se myös on, sillä työpäiväni alkaa heti kun aamulla junaan istun.

Vierailija

Sain hampaani oikaistua ilmaiseksi. Olisi maksanut muutaman tonnin. Tätä etua ei kylläkään voi käyttää kuin kerran 😊.

Vierailija

Lasketteko te työterveyden työsuhde-eduksi?
No sitähän se tietty tavallaan onkin... Mutta on minulla myös oikeus jäädä töistä hoitamaan alle 10 vuotiasta kolmeksi päiväksi kotiin, sekä tietysti itse sairastaa palkallisena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sitähän se tietty tavallaan onkin... Mutta on minulla myös oikeus jäädä töistä hoitamaan alle 10 vuotiasta kolmeksi päiväksi kotiin, sekä tietysti itse sairastaa palkallisena.

Minä ainakin lasken. Edellisissä työpaikoissa sitä ei nimittäin ollut, kuten ei myöskään palkallisia sairaspäiviä.

Vierailija

Saamme ostaa ruokaa/aterioita puoleen hintaan itsellemme. Saamme 10% alennuksen pentikiltä ja viking linelta ja satsilta.

Saamme juoda rajattomat määrät limuja ja kahvia työn ohella. Saamme syödä jäätelöä/pirtelöä niin paljon kun napa vetää, mutta vain kerran viikossa iltavuorossa, kun pirtelökone pestään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se on etu, koska työnantaja on sen vapaaehtoisesti järjestänyt (kaikki eivät järjestä) kuten kaikki muutkin edut. Tuo, oikeus jäädä hoitamaan sairasta lasta kotiin, on nimenomaan lakiin perustuva oikeus, johon työnantaja ei voi vaikuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lasken silloin, kun työterveyshuolto kattaa enemmän mitä laki vaatii.

Vierailija

Liikuntasetelit, puhelin, ttötrveyshuolto. Läppäriä ja työvaatteita / muita työkaluja on vaikea pitää työsuhde-etuna.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat