Mies valittaa suklaan syömisestä

SYÖN SUKLAATA

Jos tänään vielä tulee tota samaa valitusta niin alan kirkumaan, että "OTAN SUSTA ERON OTAN SUSTA ERON!!!!!"

Minulle ei noin puhuta. Miten voi olla aikuiselle miehelle noin kova juttu, että syön suklaata?? En aio tätä lopettaa ja syön mitä haluan KYLLÄ JÄMPTI ON NÄIN!

Kommentit (6)

Vierailija

Jos yrittää vihjailla että olet kerännyt muutaman kilon? Eipä silti, typerä tapa tuolla tavalla vihjailla. Tuskin itselläänkään on täydellinen ruokavalio?

Vierailija

SYÖN SUKLAATA kirjoitti:
Jos tänään vielä tulee tota samaa valitusta niin alan kirkumaan, että "OTAN SUSTA ERON OTAN SUSTA ERON!!!!!"

Minulle ei noin puhuta. Miten voi olla aikuiselle miehelle noin kova juttu, että syön suklaata?? En aio tätä lopettaa ja syön mitä haluan KYLLÄ JÄMPTI ON NÄIN!

Mikäs on pituutesi ja painosi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
SYÖN SUKLAATA kirjoitti:

Mitä hitto se sulle kuuluu oot yhtä ärsyttävä ku ukko!!!!

Vierailija

Saatanan läskiperse lopeta se syöttöporsaana eläminen ja ryhdistäydy! Ei kukaan mies halua mitään läskiä katsella jos laihan kanssa meni yhteen!
Jos et lopeta mässäilyä, niin anna miehellesi ero, niin voi etsiä jonkun joka välittää itsestään ja pitää itsestään huolta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saatanan läskiperse lopeta se syöttöporsaana eläminen ja ryhdistäydy! Ei kukaan mies halua mitään läskiä katsella jos laihan kanssa meni yhteen!
Jos et lopeta mässäilyä, niin anna miehellesi ero, niin voi etsiä jonkun joka välittää itsestään ja pitää itsestään huolta.

Alko itkettään tää kommentti... :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYÖN SUKLAATA kirjoitti:

Mitä hitto se sulle kuuluu oot yhtä ärsyttävä ku ukko!!!!

Eli olet nyt jo läski ja olet syömässä itsesi entistä pahempaan kuntoon.
Osuin arkaan paikkaan ja psykologinen defenssimekanismi iski päälle.
Asian kieltämisellähän ne ongelmat katoavatkin -ihan kuten 100 miljardin valtionvelka....

Uusimmat

Suosituimmat