Mikä olisi sopiva ammatti 40+ ikäiselle naiselle joka tykkää olla esillä ja saada ihailua?

Vierailija

Myös sosiaalinen rupattelu kiinnostaa. Ulkonäkö on tavallinen ja ylipainoakin löytyy reippaasti joten mikään missityyppien ammatti ei käy.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Opettaja

Ja nimenomaan alakoulun ope! 

Olen itse, ja lapset suorastaan palvovat minua. Se on perin liikuttavaa... yksikin pienokainen perjantaisin aina itkee, kun ei voi viikonloppuna nähdä minua (tällainen on tietysti poikkeuksellista lapsiltakin).

Vierailija

baarimikko, työkkärin rahoittama työelämävalmentaja, jonkun isomman firman markkinointi- tai hr-puolen joku yleisheppu, tiedottaja...

Vierailija

Myös kansalaisopiston opeksi sopii. Harrastenäyttelijäryhmään ja aina ensin tiätty ope näyttää ja näyttääkin pitkään ja hartaasti eläytyen. Opiskelijat saa olla kiitollisia, että saavat niin hiottua, intohimoista, ammattitaitoista opetusta.

Vierailija

Mulla tulee mieleen äkkiseltään jonkin pienen salen/siwan kassa :D Et kertonut koulutustaustaasi niin en mitään konsultteja yms. ehdottanut. Toki kaupan kassana ei välttämättä saa ihailua muuta kuin vakioasiakkailta joiden lempikassa/työntekijä olet. Mut pointti oli että joku asiakaspalvelija ^^

Uusimmat

Suosituimmat